Gå til innhold

Enda er sa...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor fucker de testene meg opp sånn. Andre gang jeg viser flere positive gravidtester (testet to positive på fredag) for deretter å begynne å bloe et par dager etter. (det samme skjedde for 1/2 år siden..) Begynner å lure på om noe er galt. Har barn fra foer, så kanskje ikke. Men boer jeg sjekke dette ut`? Boer mannen min sjekke seg? Begynner å bli gal av dette:((((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff så trist å høre:(

kan være at progesteronet ditt synker for fort etter el å da får ikke egget festet seg skikkelig. da må du begynne på medisiner rett etter el for å kunne beholde .

jeg ville tatt kontakt med gyn å få tatt noen prøver.

stor trøste klem

Skrevet

Huff, det var trist å høre. Siden det er andre gang ville jeg spurt om henvisning til gyn, det har skjedd meg å 2 ganger, og gyn sa det kan skyldes feks polypp i livmoren og at man trenger noen sprøyter slik at egget skal feste seg. Det kan tyde på at mannen din er "frisk" siden dere har vært gravid flere ganger. Og det kan jo du og godt være, at du bare har hatt uflaks :(

Blør du mye foresten? mange blør jo første mnd etter de er gravide

Triste å høre millere. :( klemmepå

Skrevet

hei hei;) veldig trist å høre, kan jo bare være rein uflaks, men som de andre sier så skader det ikke å ta kontakt med lege.. jeg ville gjort det..

Lykke til da;)

Skrevet

Ja, jeg skal ringe gyn i morgen og få en ordentlig sjekk....Taerer på baade meg og mannen min dette, vi har jo staatt på en tid naa.

Det kom en liten mengde i stad (friskt blod) så stoppet det opp, men så kommer det mer nå. Så dette er nok ikke bare en festebloedning.

Er temmelig lei meg nå, men hjelper med tanken på å få en skikkelig utredning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...