Gå til innhold

Hvor tidlige gravidsymptomer med nr to?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første svangerskap hadde jeg tidlige symptomer på graviditeten. Har gått 7 uker siden sist mens, men ingen gravidsymptomer. Vant til at den er uregelmessig da.. Men lurer på om første og andre svangerskap utartet seg likt og om symtpomene var de samme og like sterke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lurer også på dette, så jeg dytter:)

Skrevet

hei hei;) tror det er veldig forskjell fra person til person jeg... med nummer 1 så fant jeg ikke ut at jeg var gravid før i uke 8.. merket ingen ting..

med nummer to så fant jeg det ut i uke 5.. merket forsatt ingen ting før i uke 7.. da kom kvalmen.. men det var alt altså.. også fikk jeg tidlig mage da...

Skrevet

ok, hadde håpet på at det kanskje var noe som kunne gjenkjenne andre svangerskap tidlig. er jo helt kokko med tanke på at ikm nærmer seg og for at tr skal komme!! når er det dere har ikm da? jeg har ikm på torsdag, men kommer aldri til å tørre og teste!!! hihi:p

Skrevet

på mitt første svangerskap merket jeg ingenting før jeg var i uke 7-8 men på andre sangerskapet merke jeg symptomene allerede før jeg skulle hadt mens igjen.

nå skal jeg ha perioden min i dag, og håper jo på at nr 3 skal spire inni der men har ikke tro før at vi klaffet denne mnd. men har hvert veldig støl i magen, og litt kvalm på mårran men e sikkert mest ønske tenkninger hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...