cec26 Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 altså jeg syns selv er ganske vanlig i vekt ogsånn.. jeg er 1,75 høy og veier 65 kg... jeg er tynn, men denne forbanna magen da... altså jeg tuller ikke når jeg sier at jeg ser gravid ut i 4 mnd i dag... jeg ser mere gravid ut nå i dag enn det jeg gjorde når jeg var 20 uker p åvei med 1 mann... ja, jeg kan jo være gravid, men det er jo bare en uke siden el og jeg har hatt oppblåst mage i over to uker nå...grrrr...
ta|ie Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Kan si det samme jeg og!! Prøver å drikke biola da. Hjelper faktisk litt. Kunne nesten ønske at jeg kunne skylle på at jeg var gravid. Meeen... mensen kom i dag!! ...Har faktisk for første gang på lenge 28dagers syklus
cec26 Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 hehe... ja, biola drikker jeg og, men tja, funker ikke så mye på meg da...så flott da, med en 28 dagers syklus, får håpe den holder seg sånn, da er jo alt så mye enklere...
*SmurfeMamma* Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 hehe, velkommen i klubben:) jeg ser gravid ut hele tiden jeg også,har konstant oppblåst mage... men det har vel noe med kosten jeg intar å gjøre tenker jeg... haha;) du hadde forresten rett, jeg fikk mensen i dag:) men nå som jeg trodde jeg var gravid, tror jeg kanskje jeg skal gå med på å starte prøvingen når tr har dratt sin vei igjen...håpet jo veldig på mensen nå, for syns det var litt tidlig å bli gravid igjen, men alikevell kjente jeg at jeg ble en liten smule skuffet når mensen kom.... gubben er jo veldig klar for et nytt nurk:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå