Gå til innhold

Noen som vil selge meg sin ROCKERING??;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å prøve ut en sånn trenings rockering som folk snakker så mye om her inne. Noen som har en tilsalgs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg betalte under 300 kr for min (med frakt), så det er like greit å bestille en ny en :o)

www.sports-hoop.com

Skrevet

Var innpå den siden og kikka litt, men eg er vel ikke den skarpeste kniven i skuffa.. Hva skal men skrive på zip code eller hva de var? =P Har ikke bestilt fra utlandet før..

Skrevet

er ikke det postnummer da?

Skrevet

haha, jo sikkert! *rødme* Takk for svar;)

Skrevet

Hm kom frem til at det vil koste 34 euro bare for å sende til europa..og 28 euro for ringen, blir ikke det ca 508 kr??

Skrevet

Eller er eg kanskje helt på bærtur nå?

Skrevet

er det ikke dollar da? kom frem til at ringen koster 204 kr... så får du frakt i tillegg. da jeg kjøpte min var kursen lavere, så jeg betalte vel 160 for min + frakt...

Skrevet

Men du Liten sm eg kunne få kjøpe hos ,hadde ikke du betalt nermere 600kr for din ring på den siden da? Er vel dollar ja, eg som har tenkt helt feil. Prøver igjen=P

Skrevet

Da rockeringshoppebølgen herjet som verst her inne, var dollarkursen veldig lav så det ble ikke så dyrt. Portoen blir på ca. det samme som ringen alene koster, men likevel er (var) det ikke så dyrt. Tror jeg betalte 340,- eller noe. Men det er nok litt mer nå som dollaren har gått opp en del.

Skrevet

Jepp, kommer frem frem til at det blir 441 kr tilsammen, Noen som vet om det lønner seg å kjøpe derfra eller om det er noen norske sider på nettet som selger til tilsvarende pris, el billigere?

Skrevet

Du kan bestille maken rockering her:http://www.rockering.no/produkter/bestilling.htm

Evnt dersom du har trumf poeng veksle den inn i en ring slik jeg gjorde!

Skrevet

Og husk på at nå når dollarkursen er høy så blir verdien på rockeringen (ikke med frakten) over 200kr og du må ut med 25% mva i tollen. Og da er det mva for verdien av ringen og frakten.

Var mye kjekkere å handle fra usa når dollaren var så lav:P

Skrevet

Er ikke trumf medlem eg da selvsagt=( . Må man være det for å bestille? Virker som det er vanselig å få tak i disse ringene i norge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...