Gå til innhold

Er det bare meg eller?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har nesten akkurat begynt i ny jobb, reisejobb hvor han borte i 12 dager og hjemme i 9 dager. (nå skal det sies at han jobber fra 08-16 når han er hjemme oxo)

Jeg er 21 uker på vei og har i tillegg en sønn som er hos oss på deltid.

Jeg har til nå jobbet 80%, men ble sist uke 50% sykemeldt pga kynnere og bekkenløsning.

Samboeren min kom hjem fra sin andre tur i ny jobb på fredag. Hele lørdagen hjalp han sin eks-stemor med å flytte og i dag spiller han paintball sammen med kompisene. Forrige helg han kom hjem etter 12 dager borte så jobbet han både lørdag og søndag, hele dagen...

Jeg har ikke lappen og er om dagen helt blakk, noe som resulterer i at jeg og guttungen blir sittende hjemme hele helgen.... Rett og slett dritt kjedelig!

Ikke bare er det kjedelig, men hadde jo satt pris på å være litt sammen med kjæresten min oxo da, når han endelig er hjemme igjen... I morgen så er det jo jobb igjen....

Jeg syns jeg sitter hjemme alene i 12 dager, og når han kommer hjem så sitter jeg fortsatt alene i helgene... Ukedagene så jobber han jo, så blir lissom ikke no tid før middagstider og etter det er han jo sliten....

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men er bare så irritert i dag at jeg må letta litt på trykket....

Ikke gjør han så mye hjemme heller.... rydda ut av baggen sin i går som han hadde hatt med på jobb. Han slang bare alle de møkkete klærna oppå (!!) vaskemaskinen, selv om den stod tom og han kunne lagt dem inni og satt på vaska med en gang.... Oppå der ligger di ennå.... Blir så oppgitt!!

Det ER en grunn til at jeg 50% sykemeldt, jeg blir dritfort sliten og får vondt når jeg går (forbanna bekkenløsnings hel"#¤¤/%&) og holder på.... Skjønner han ikke det han eller??? Har prøvd å si det til han ørtenmillionertrillioner ganger, men det går jo aaaaaaaaldri inn......

Sånn utenom det så er han veldig snill og søt mot meg :) Han sier at han elsker oss ofte, han koser med meg og gir meg masse komplimenter, særlig nå som jeg er gravid og jeg ikke føler meg like lekker alltid...Han jobber så mye som han gjør, for at vi skal ha det bra og ha litt ekstra penger. Han er glad i sønnen min og han gleder seg kjempe masse til å bli pappa for første gang og han prøver å ta hensyn til oss.

Men noen ganger så går han meg så iiiiiiiiinnmari på nervene... At han ikke bare kan PRØVE å rydde etter seg, eller for EN gangs skyld støvsuge før det blir grått på gulvet og jeg har gjort det for leeeenge siden. Og prøvd å være hjemme sammen med meg/oss, ihvertfall èn helg mens han var hjemme....

Ble langt dette her men... godt å få letta litt på trykket noen ganger også! Får ta meg en prat med han når han kommer hjem, en eller annen gang i dag.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...