Gutt09 + jente juli11 Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Hei Jeg tror jeg lekker fostervann. Måtte skifte bukse, så vått var det blitt. Jeg er ganske sikkert på at det ikke var urin. Ble litt skremt. Er det noen av dere som har opplevd noe liknende?
LykkelitenAprilSpire Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Hei=) har det også slik til tider, men har fått beskjed om at dersom det ikke renner hele tiden, så er det nok bare utflod. er gaske skummelt egentlig, men tror nok ikke det kan være fostervann hos meg sien det kommer og går. Men er du nervøs, kan du jo ringe føden.
Gutt09 + jente juli11 Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 Takk for at du svarte. Det hjelper å høre at andre har opplevd noe tilsvarende. Forhåpentligvis er jo alt som det skal. Han har sparket til noen ganger i dag, så det er i alle fall liv der inne :-) Jeg har opplevd at det har rent litt tidligere også, men aldri så mye som nå. Forhåpentligvis er det bare utflod. Skal til fastlegen i morra, så kommer til å nevne det da. Syntes det er litt tidlig å føde nå, så satser på at alt er bra og at han holder seg der inne et par mnd til.
Lille_Sebastian :D Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Jeg hadde det også slik, i samme uke som deg, dro inn på føden for var sikker på att det ikke var urin, de sjekket meg, og det var masse med fostervann der, og tok en gyn test, og han presset så på magen og kikket inne i der, og det som kom var bare utflod, merkelig :S hehe.. Å i natt har jeg hatt det slik igjen, og da var det kliss vått, vurderte å dra inn på føden, for når jeg så presset på magen rant det ut, så lurer litt på om jeg skal dra inn hvis det fortsetter i dag, er over 34 uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå