Gå til innhold

MANGE SOM HAR MULATTBARN HER?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser så mange av dem brune ungene i gatene med hvite mødre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... ok! og hvor er så den utenlandske delen fra da?

Skrevet

Brune ungene. Dust!

Yes, jeg har mulattbarn. Ikke at du har noe med det :)

Skrevet

Ikke nødvendigvis :)

Skrevet

Jeg venter mitt første i mars. Samboer er fra Colombia! =)

Skrevet

Trodde mulatt var halvt svart og hvit jeg, alla Obama. Kaller en unger som er halvt latino og hvit for mulatt?

Skrevet

Nei, men når man ser hvor nydelige mulatter er, så er det jo love å ønske seg..

Skrevet

"kremt,kremt" er da vel ikke noe å ønske seg det vel! er jo alenemødre hele gjengen! den afrikanske pappaen går på neste hvite smellfeite dame å lager en til mulattbaby. UNNSKYLD men det er jo sant.

Skrevet

Snakk om å være uvitende.......

Jeg er administrator for et forum for folk med mulattbarn/utenlandsk kjæreste. Der er det vel et par alenemødre, men resten er sammen med sin kjære.

Jeg er da en av de hvite mødrene som går på gata med et brunt barn. Jeg er ikke alenemor, ikke feit, og har en trofast samboer.

Jeg kjenner samboeren/kona til flere av kameratene til samboeren min, og det er flotte damer alle sammen.

Så hvor mange afrikanske menn kjenner du?

Aldri tenkt på at ikke alle er like? Klart det fins afrikanske menn som er drittsekker. Jeg vet om noen av de også. Men de utgjør da ikke flertallet!

Skrevet

Faren til gutten min er forresten fra Nigeria. :-)

Skrevet

bra! da er du kanskje en av de heldige! men huff hvor mange naive damer som finnes!

Skrevet

Og huff og huff hvor mange idiotiske "norske" menn som finnes og. Og det er jo ingen hvite norske menn som er sammen med feite damer.....eller?

Skrevet

veldig mange veeeeldig tjukke damer her i byen, med en mulattbaby, og alenemor...ikke for å stigmatisere, men mange tjukke sosialklienter får jo bare den type menn.

Skrevet

HARREGUD!!!!ER DET MULIG!

Skrevet

Hehehe. Så dumme dere er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...