M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Fordi jeg er FØDEKLAR i dag:-) M-79med des08gullgutt:-) = M-79+gullgutt=fødeklar:-)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Gratulerer!! Jeg har også somlet meg til nytt nick, er vel 17 dager igjen i dag. Føler meg veldig fødeklar også, hva med deg? Trodde ikke jeg skulle føle det sånn så lenge før termin, men har hatt regelmessige, vonde kynnere og murringer i flere uker nå, så jeg er lei av at det aldri blir noe mer... Lykke til!
Gjest Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Hei vennen!! Ser man det ja, fødeklar i dag ja, gratulerer ) Nå nærmer det seg foooort! Skal se du føder før meg, he, he ;o) Hvordan står det til med deg? Skrevet til deg på tråden Jeg er så DRITT lei at jeg innimellom bare har lyst til å gråte, snufs :/ 40+6 i dag, er det muuuuulig???? Og jeg som hadde håpet, ønsket og trodd at jeg IKKE måtte gå 14 dager over tiden denne gangen.... men neida. Unner ingen å gå slik asså! Klem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 23. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2008 Hei hei og gratulerer til deg også Tussi&Tigergutt *fødeklar* :-) Ja jeg føler meg vel egentlig klar jeg også, selv om jeg kvir meg litt for fødselen.. Men det er vel vanlig. Akkurat nå er jeg bare så UFATTELIG lei av halsbrann og mat som kommer opp gjennom svelget HELE TIDEN. Så jeg gleder meg vannvittig til dette er overstått. Kan egentlig ikke fatte hvordan jeg skal orke det i opp til 5 uker til.... Men men nok klaging;-) Har ikke noe vonde kynnere, men litt murringer har jeg også hatt i noen uker nå, så håper det gjør sitt for modningen!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 23. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2008 Miemamma: Hei hei vennen:-) Starter en ny tråd og svare deg der jeg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå