Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Har en del rot hjemme her nå, mye av det setter jeg bort til jul, vurderte å ta frem jula i samme slengen når jeg skulle rydde her. Er noe som skjer hver helg og mye midt i uken neste mnd, så tenkte å ta 2 fluer i en smekk
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Jepp,vi er flere.. begynner i løpet av uka jeg og.. bare jobb fra torsdag av og hele neste helg... og så masse som skjer neste uke igjen.. greit å begynne litt..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Ja, altfor tidlig. Jula har ikke begynt enda. Like vel tviler jeg ikke på at det er mange adventstaker som kommer opp denne helga. Til tross for at det ikke er advent ennå. Jula mister sin betydning når man begynner slik. Må også få lirt av meg at jeg gruer meg til at naboen tar frem en grenseløst stygg grønn belysning som hun surrer oppover stammen på den eneste 10 meter høye furua hun har i hagen... Usmaklig...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Jeg har vært helt imot i begynne for tidlig med å pynte til jul, men har snudd litt de siste årene... Tidligere pyntet vi til jul uka før, treet kom på plass lille juleaften og alt stod til 20.dag jul. Nå er jeg egentlig passe lei jula når vi har passert nyttår! Jeg skylder på handelstanden, for vi opplever jo jul der fra slutten av oktober! Og når vi handler i desember er det julemusikk og julepyntet over alt hele tiden!!! Så i år skal jeg pynte tidligere, helt i begynnelsen av desemer, juletreet på plass lille juleaften og ALT bort en av de første dagene i januar!!
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Sånn tenker jeg og.. heller kose meg i førjulstida og romjula.. etter nyttårsaften føler jeg meg alltid ferdig,og gruer meg til all ryddingen.. i år har jeg snud om,og klarer nesten ikke vente med å få alt frem.. merkelig.. vil ha stemning og kos nå!!! Blir jo med disse fire-fem ukene da.. holder det..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Er det ikke første advent i dag a???!?
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 Advent er første søndag i desember.. og i år veldig sent.. 7. desember, så det er to uker til..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #8 Skrevet 23. november 2008 Første søndag i advent er 30 november
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 er det det eller??? Ja når jeg regner på det må det jo bli det,ellers rekker vi ikke alle fire søndag før julaften.. tjohooo!! Da gleder jeg meg enda mer..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #10 Skrevet 23. november 2008 Hehe, jeg må le! Hvordan skulle det kunnet vært 4 advents søndager FØR jul hvis 1 advent hadde vært 7 desember??? Hoho, tenke tenke ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå