You can do it! Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 ...til alle dere som engasjerte dere i min savnede samboer i går. Vi tok en lang prat i går kveld og han har bedt om unnskyldning for at han ikke ga beskjed om hvor han var. Han skjønte at jeg hadde blitt redd og sint, og har lovet å ikke gjøre det igjen. Han hadde skjønt at jeg var fryktelig sint på telefonen, så i stedet for å legge seg flat når han kom hjem gikk han i forsvar, men han innrømmet at det var veldig dumt. Vi fikk også pratet ut om litt andre ting i forholdet, så nå føles alt så mye bedre:) At han har vært å pult på sekretæren, som noen foreslo, har jeg ingen tro på. Jeg velger å stole på magefølelsen min når det gjelder sånne ting, utro kan man jo være når som helst hvis man ønsker det. I dag stod han opp med tassen, så jeg fikk sovet ut:) Fortsatt god helg til dere alle sammen!!
Monajenten Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Så godt å høre:-) Man trenger sånne oppvasksamtaler innimellom, og stort sett føler man seg mye bedre etterpå:-) Ha en fortsatt fin søndag!
Harald Ripultfør Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Så bra Jeg tror heller ikke at han har pult på sekreteren. Mulig jeg er naiv, men jeg tror at i de fleste tilfeller så får man en liten følelse av at det har skjedd hvis det er noe sånn som pågår.. Men at man kanskje benekter det for seg selv i lang tid før man tar de på fersken eller noe sånnt. Men så bra at dere har fått pratet ut litt da, og godt at han skjønner at det var fryktelig dumt å ikke gi beskjed!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå