Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 i går så skulle samboeren ut på byen med en venn. så jeg ble alene i går med datteren vårs på 3uker og sønnen min på 3år. så i 12tiden skrev jeg melding til han og lurte på om han viste ka tid han kom hjem. og da sier han at kompisen skulle snart hjem og da kommer han og. så sovnet jeg og våknet igjen i 2 tiden og han hadde enda ikke kommet hjem. da prøvde jeg og ringe han men han tok ikke telefonen. så jeg sovnet igjen med tiden. og våknet igjen for å gi datteren mat i 4-5 tiden, og han var enda ikke kommet hjem. jeg prøvde og ringe han flere ganger, men han tok ikke telefonen. jeg begynnte å bli beskymret for, 3 måner siden så ble han overfalt på vei hjem fra byen og banket opp av 3 utlendinger. og det er ikke kjekt å sitte hjemme og ikke vite hva som skjer. eller at jeg ikke kan reise ut og se etter han. klokken 7 i dag så våknet me og stod opp, og da hadde han ikke enda kommet hjem. han kom hjem gjennom dørene klokken 9 i dag. og satt seg i sofaen. da ble gutt ungen sur for han satt seg der han hadde sittet tidligere og ville ikke flytte seg, og gad ikke å krangle så jeg gikk på kjøkkenet og ryddet. men så ble jeg så oppgidt at jeg gikk inn og sa til samboeren at han kunne flytte seg for jeg gad ikke å høre på det griningen for jeg hadde vontd i hodet og var trøtte. da ble han sur og gikk opp på sove rommet. jeg gikk opp etter en litten stund og spurte om hva som hadde skjed i natt, siden han ikke var hjemme før 9 i dag. da ble han sur og sa at han ikke gad å forklare. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg er bare lei meg og forvirret. jeg har ikke lyst å krype til han for at han skal si hva som skjede. jeg er og så sinte og sur på han, tenk hvis han har gjort noe eller.....? eksen min som er faren til gutt ungen, var utro og jeg har aldri klart å stole helt på mannfolk etter det, spesielt når de er ute og drikker. jeg måtte bare få dette ut
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Høres ikke noe moro ut nei. Ha det som en regel at når man er på byen så ikke ha klokkeslett når man skal hjem, når alkoholen går inn så er klokken glemt. Man er kanskje ikke så ofte ute og når man først er så tar det litt av. Personlig kan jeg ikke ha klokkeslett og ja jeg har det moro utenom å gjøre noe galt. Klart du reagerer siden han har opplevd det han har før, men at han IKKE vil snakke om det, der skurrer det litt i mine ører. Ikke for å uroe deg men sett han til veggs på hvor han har vært. har han rent mel i posen , hvorfor kan han ikke si det da??? vet ikke hvor unge/gamle dere er , men hadde ikke gått hos meg at han kan snike seg unna den der. Forklar hvor redd du var og grunnen av det han var borti før. Lykke til, gla det ikke er meg.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 hører litt ut som denne mannen må lide for at du har opplevd utroskap før.... er dette et tema som ofte kommer på banen? sier ikke at det er greit at han sier ei tid og ikke kommer hjem før 9. men han blir kanskje lei når du ringer og noe kanskje han mener er mas. hva med å slippe han "helt løs" når han er ute? hvis det ikke skjer så ofte. her har vi en regel som gjelder for begge når vi er ute: gi beskjed hvis du ikke kommer hjem!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Jeg hadde kommet til å blitt drittsur. Ikke lurt så mye på hvor han hadde vært kanskje men, fordi 1. Sier han skal komme hjem et tidspunkt og ikke gjør det (og ikke tar tlf) 2. Fordi jeg synes det er helt uakseptabelt at en mann får seg til å være borte hele natta og dermed også være ødelagt dagen derpå når dere har to barn, deriblandt et barn på 3 UKER! Er jo rimelig mye jobb og lite søvn (samt du er inne i barseltid osv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå