Gå til innhold

Svak strek på First Response test - er jeg gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så utålmodig at jeg tok en test i dag, 6 dager før forventet menstruasjon (står på pakken at man kan få vite resultatet så tidlig med denne testen) og der er det e svak svak strek ved siden av den andre, veldig tydelige streken... Noen som har kjennskap til First Response? Er jeg gravid?? er så redd for å bli kjempelei meg om resultatet er feil....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En svak strek er likevel en strek.. Har vært mine erfaringer..:)

Skrevet

De sier jo at en strek er en strek...

Da jeg testet positivt var streken såååå svak at det var såvidt jeg kunne se den (testet etter forventet mens), men her sitter jeg fødeklar :)

Har ikke erfaring med First Response, men hvis det står på den at du kan få positiv test så tidlig så er du jo gravid da!

Gratulerer litt forsiktig :)

Oppdater oss når du har fått testet på nytt.

(Jeg kjøpte en digital test siden strekene på de vanlige testene var så svake. Da slipper man å tolke resultatet)

Skrevet

Tror jeg skal vente litt med å juble alt for høyt - men har lest litt nå i etterkant, og stort sett så er det jo ikke feil resultat når testen viser positivt... tok en test nå i kveld igjen, og den viste samme resultatet; svak positiv strek. Skal teste igjen på lørdag (da har jeg forventet menstruasjonsdag) - og er den fortsatt positiv da - ja så skal jeg virkelig juble:-)

Skrevet

Har ikke erfaring med first response,men min erfaring er også at en meget svak strek er en strek ;o) Testet etter uteblitt mens da ;o) Har hørt om de som har fått svak strek og ikke vert gravid også..men i og med at du har tatt to så er vel sjangsene store!!! ;o)

Skrevet

Ja jeg ble litt mer betrygget når test nr 2 viste samme resultat:-) Men nå skal jeg være tålmodig og ikke teste før til helgen! Herregud - jeg faktisk (kanskje) gravid! Jippi:-) Samboeren min sitter allerede og leser en "gravid-bok" i stolen ved siden av meg her, hehe.....

Skrevet

jeg hadde svak strek på min,og tok den 5 dager før mens,og nå sitter jeg her me en enorm kul på magen :) :) :)

Gratulerer så masse hvis du er gravid da :o) og synes det var veldig koselig å lese det med samboeren din :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...