Gå til innhold

Noen flere fra Kristiansand her??


Trolljenten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei der :-)

Eg bor, studerer siste året av min bachelor og jobber her i kr.sand og har termin 29 mai. Kjæresten bor på sunnmøre.

 

Elise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:-)))

 

Jeg er ny her i maiklubben. Har vært mest inne på gravide slitere og ass.befr. til nå. Jeg bor i Kristiansand og er gift. Jeg er 31 år gammel og vi venter vårt første barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, da er vi jo en liten gjeng da!!!!

Har dere lyst til at vi skal treffes?

 

Nå nærmer jo julen seg med stormskritt;

kanskje vi skal prøve å møtes etter jul;

hvis det er stemning for det??!!

 

Tidlig tidlig i januar kunne jo passe,

gå og spise på en koselig varm plass?

 

Hør gjerne fra deg :-)

 

KoZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år og har termin ca 1.mai, dette er min første. Jobber i kristiansand men flyttet til vennesla for 1,5 år siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle oss "Kristiansand"-folk!

 

Hvis du skriver termindato, alderen din, hvor mange barn du har - så kan vi bli litt mere kjent :-)

 

24 mai, 33 år, "første" barn; KoZ trolljenten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei.

 

Kan jeg være med, selv om jeg bor i arendal...

 

Har termin 21 mai, er 34 år, har 2 jenter fra før som fyller 5 og 2 år i mars.

Var på UL idag, men bebisen skjulte seg så vi fikk ikke se hva det er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, jeg er fra kristiansand.

Jeg er 26 år gift og venter en gutt 21 mai.

Har en gutt som er 1 år fra før:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende! Mange gutte-babyer i vente her :-) Kan jo bli koselig å møtes så nurkene kan leke sammen etter hvert som de blir større?!

 

KoZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, alle sammen så koselig å se at det er mange av oss som skal ha i mai. Ekstra fornøyd med å se at det er mange på min egen alder som skal rundt disse tider. Jeg har termin 18 mai og det blir vist en liten gutt. Vi bor på Lund og selv er jeg 31 og dette blir vårt første barn. Gleder meg til treff 13 januar, håper jeg treffer noen av dere der. Noen som vet hvor man må henvende seg for å melde seg på svangerskapskurs??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei oss "Kristiansandere" som skal ha baby i mai!

Ser at det of er treff den 13/1. Jeg lurer på om det er for "oss i mai-gruppen" eller sånn generellt for alle gravide i området??

 

Om det ikke er spesiellt for "oss", skal vi tromme sammen et treff kun for "mai-gruppen også ??

 

Vet av erfaring at det er maaange gravide rundt-omkring, og hadde vært litt artig å bli kjent med noen som skal ha sånn omtrent samtidig :-)

 

KoZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet på Jonas B G er nok for alle som er gravid og de som akkurat har fått også har jeg sett. Jeg er med på et "Mai- treff" også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er noe problem at det blir for mange på disse treffende som er for alle sammen. På det forrige treffet 2. des. var det 6 stk. Selv om jeg er helt for et eget treff for maigjengen så jeg håper at jeg treffer på noen av dere i morgen (13/1) også. Jeg har gledet meg til dette treffet lenge. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei alle sammen:-)))

 

Skal si det kommer mange gutter rundt Kristiansand i mai. Da er det godt at vi får ei lita jente:-))))

Har termin 20 mai. Er lykkelig gift og bor 15 min ut av sentrum. Dette er vårt første barn og vi gleder oss helt vanvittig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Jeg er fra Vennesla:)

Vi venter vår første, og har termin 10.mai.

 

Mange som var på treffet?

Kunne godt tenke meg å treffes:)

Renate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...