Gå til innhold

strålinger i lysken og nedover låret. Andre????

Anbefalte innlegg

Skrevet

av og til får jeg så sinnsyke smerter i lysken. kjennes ut som det stråler smerter der og nedover lårene. mister fullstendig evnen til å stå på beina, "knekker" sammen i knesstående. det skjer særlig når babyen er aktiv. hva kan det være? er det nerver som klemmes på? det gjør så vondt at jeg blir helt kvalm av smertene. hvis det er sånn rier blir å kjennes ut så kommer jeg til å dø...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det et par ganger, utrolig vondt! Men spurte jordmor om det og hun sa at det er nok nerver som har kommet litt i klem, så var visst ikke noe å bekymre seg for.

Skrevet

Spurte legen min om det nettopp, det var helt normalt, og det var visst pga bekkenet som utvider seg. Jeg begynte å få det for ca 1 uke siden, men det er ikke mange gangene i løpet av dagen, bare av og til. Trodde jeg hadde fått lyskestrekk, men da var det nok ikke det, heldigvis : )

Jeg blir heldigvis ikke kvalm av det da, det er over på noen sekunder : )

Skrevet

takk for svar, da høres det ut som det ikke er noe å bekymre seg for :) bare så unødvendig å ha så mange vondter her og der nå på slutten. føler liksom det holder å skulle samle mot til alle riene, om man ikke må holde ut med alle mulige andre ting også :)

Skrevet

Er du rød på låret?? Har benet hovnet opp? Er det i venstre ben? Er du varm på benet? Gjør det vondt uansett om du sitter, står eller ligger?? Hvis dette er tilfelle, så høres dette ut som blodpropp, ikke meningen å skremme deg, men fikk blodpropp i uke 24, og de smertene du beskriver høres veldig gjenkjennelig fra jeg hadde blodpropp for 10 uker siden, ble innlagt på sykehuset i 10 dager, går nå på blodfortynnende sprøyter som taes 2 ganger om dagen. Jeg syntes ikke du skal vente med å dra til legen hvis du har disse symptomene nevnt ovenfor, for er det blodpropp, så kan denne flytte seg opp til lungene dine, morkaka, dette kan være veldig farlig for både deg og babyen... Hvor mange uker er du???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...