Barbarella og froskebarna Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Jeg er 9 uker i dag, og flere av symptomene har de siste par dagene gått ned litt. Er ikke det litt tidlig? Sist jeg var gravid hadde jeg en MA med utskrapning i uke 10+3, det hadde ikke vært liv siden uke 5. Er nå livredd for at noe liknende skal skje igjen. Fikk ultralyd denne gangen da jeg var 6+4 (pga blødninger) og alt så normalt ut med hjerteslag og alt. Men er nå redd for at det har skjedd noe... Puppene er ikke like ømme lenger, magen ikke oppblåst lenger, har ikke noe "strekkesmerter" i livmoren lenger, og jeg løper ikke på do på natta lenger. Jeg er fortsatt kvalm og sliten, men de symptomene hadde jeg hele veien sist også. Noen som har opplevd dette og kan fortelle meg hvordan det har gått?
Rullemor ønsker nr 3 Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Hei! Jeg har det sånn jeg og. Jeg er også 9 uker. Jeg har ikke hatt sa/ma før men det er klart jeg tenker litt på det nå. Jeg er ikke så kvelm lenger, puppene er ikke så ømme, men jeg kjenner mensmurring og jeg er fortsatt veldig trøtt og blir fort sliten. Jeg var på UL for to uker siden og da var det et lite hjerte som slo. Jeg skal på UL i morgen også for å se om den vokser som den skal fordi jeg er litt usikker på hvor langt jeg egentlig er på vei. Syklusen var ikke helt stabil etter p-pille slutt. Jeg krysser fingrene for at det går bra med oss begge to!! Du kan jo ta deg en tur til legen i morgen så slipper du å engste deg så mye. Lykke til!
Barbarella og froskebarna Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 takk for svar, godt å høre det er flere, da er det kanskje bare sånn det ofte er ved 9 uker... Lykke til på UL i morgen, si fra hvordan det går!
Rullemor ønsker nr 3 Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Jeg tøster meg med at jeg har sett et bankende hjerte men det blir spennende i morgen. Denne graviditeten syns jeg er veldig annerledes enn sist. Da var jeg ordentlig kvalm i 15 uker.Men de sier jo at ingen svangerskap er like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå