Gå til innhold

Normaliser denne vekta..:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uke 31 og opp 11,5kg...

Bare meg?!?!?!?! Hvor mye kan jeg forvente å gå opp til sammen da?!?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ikke ille???? Har du mye vann i kroppen? Spiser du mye snop? Usunt?

Skrevet

oi.11,5 i uke 31. Du vil med dette tempoet legge på deg 103,5 kg i resten av svangerskapet;)

Skrevet

huff ja... startet så greit med å gå opp kun 6 kg de første 26 ukene. Og så doblet det seg plutselig, men nå må det da stagnere.... var i overkant av normalvektig i utgpkt (i flg bmi). Det værste er at folk sier magen ikke ser så stor ut ("du har da ikke blitt spesielt stor enda"..) men da må det jo bare bety at kgene er mer jevnt fordelt på hele kroppen da...:s

Skrevet

Jeg gikk opp ca 20 kg i siste svangerskap. Tror ikke nødvendigvis du bør være så veldig bekymret. Er jo bare to mnd igjen.

Skrevet

Håper det.. Blir bare gal av å høre all sutringen om å ha gått opp et par kg, og at det er totalt 12 som er "lov" osv, og at det er de siste par mnd man VIRKELIG legger på seg.. Ligger fiiint an da liksom... Gikk du lett ned igjen?

Skrevet

Tok ca 3 mnd. Med daglig spaserturer og amming. Ikke tenk så mye på det, men du bør jo ikke ta helt av med cola, sjokolade og potetgull, heller. Men det gjør du sikkert ikke:)

Skrevet

ok, takk.. da er det håp..:) nei har slurvet litt med sjokoladespising til tider, men blir ikke mer av dette nå nei... :)

Skrevet

jeg gikk opp nesten 8 kg i svangerskapet. bare en dag etter fødsel hadde jeg gått ned over 11! var slank før jeg var gravid. følte meg elendig og så helt forferdelig ut!! mistet alle former. ikke tenk på dette med vekta. vær glad for alle kiloene du får! skulle ønske jeg hadde gått opp 15 kilo hvertfall!!! spis og kos deg:)

Skrevet

PINGLE! På det stadiet hadde jeg da gått opp hvertfall 20 kilo!

Hva er det du maser om, HI?

Skrevet

Jeg hadde gått opp 11 kg i uke 20 jeg!! gikk opp 24 totalt, 17 kg borte igjen nå dA, 5 uker etter fødseln...tror ikke du trenger å bkymre deg nei..

Skrevet

Heia

Har gått opp så mye jeg også og er 31 uker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...