Gå til innhold

Hjelp.. stikkende magesmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk i går skikkelig magesmerter mens jeg var på jobb.. Det var stikkende smerter på høyre siden av magen. Kjempevondt, vondt når jeg rettet meg helt opp. var konstant i noen timer, litt varierende hvor vondt et var men kjente det hele tiden. Utpå kvelden fikk jeg også litt sånn vondt i venstre side men høyre siden var verst! Tok urinprøve og er ikke urinveisinfeksjon, fosterlyden er fin, kjenner og ser spark. Men ble bekymret. Er det noen andre som har opplevd dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd dette, helt normalt:) har ikke så mye og ofte som du sier, men har det av og til. Å det er helt normalt:)

Skrevet

Hei.

Jeg hadde dette ca i uke 18.. da dro jeg til legevakten for ble så nervøs. Trodde det var blindtarmen. Klarte ikke å strekke ut bena når jeg lå rett i sengen el gå med rett rygg. Var smerter på siden av magen som var sinnsykt vonde. Men jeg fikk vite at det er båndene til livmoren som strekker seg, og dette kan være vanvittig vondt. El at livmoren utvider seg. Hadde det i to døgn ca, så gav det seg. Kan det være det samme kanskje?

Skrevet

Jeg må krøke meg nesten hver gang jeg reiser meg (fort) opp, pga denne stikkende smerten. Kjenner det godt igjen fra sist gang, og det er som de andre sier, livmoren som vokser og strekker seg. Vondt, men heeelt normalt :)

Skrevet

Samme her! Gikk ut av kinoen i går, så reiv det plutselig i slik at jeg mått bøye meg framover... uff. Ble bekymra de som var med da ja:)

Er ikke bekymret, satser på at det er livmora som jobber.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...