♥ DAME Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Her går det i: Kick Lakris Swing konfekt Godt & Blandat Rissjokolade
Gjest Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Uten tvil: fylte påskeegg fra freia!! De i den lilla/gule pakningen. SÅ synd at det kun selges i påsken. Jeg gleder meg like mye hvert år, å svelger neppå ihvertfall en pakke for dag mens de er i salg!!
EnLitenPrins Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Før jeg ble gravid : Lion sjokolade Kinder sjokolade Twix sjokolade Når jeg er gravid : ALT som er søtt og surt...Sjokolade frister ikke lenger
2010 baby =)? Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Oi det er mye gitt... Krokanrull Center Godt og blandet Sørlandschips med creme fraiche og noen urtergreier... Alt dette, og helga er reddet!
flypapir Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Tror det må være smash, hvertfall nå for tiden!
FruMamma med nr 2 Skrevet 23. november 2008 #8 Skrevet 23. november 2008 Smash å Stratos fra Nidar. Stratosen må ligge ei lita stund i kjøleskapet før spising:) Men nå når jeg er gravid, er det kun frukt som frister.
Mor di! Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 Å, det er masse. Av chips er det Sørlandschips med Creme Freche og urter Lakrissnører (blå), kick lakris og alt av salt lakris Liker også godt godt og blandet surt snop kindersjokolade som sagt-jeg er stort sett altspisende!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 23. november 2008 #10 Skrevet 23. november 2008 å det er jo masse forskjellig, men nå når jeg er gravid så er det de annsiktene i lakris og lakris smokker. kjøpte masse av smokkene i sverige og nå rister jeg desperat på posen for å finne noen...hehe merker jeg blir stressa når jeg ikke finner dem men det er jo selve julaften når jeg endelig finner en som lyser mot meg i posen..hehe
Gjest Mammamoms *fødeklar* Skrevet 23. november 2008 #11 Skrevet 23. november 2008 Jeg er alt for glad i godteri! :-) Bamsemums Smash! Smågodt (kan jo være mye forskjellig det da) Julemarsipan må ikke glemmes Har nesten ikke spist godteri i helga, så tenkte å ta meg en tur på Kiwi i morgen å handle litt. Selv om det er mandag... :-p
Bilba og gutta :) Skrevet 23. november 2008 #13 Skrevet 23. november 2008 Hei "Eureka! Jeg er gravid igjen!" HVOR i alle dager får du tak i blå lakrissnører???? Er det de med salt lakris smak?? De var favoritt godteriet mitt i mange år, men så sluttet de å selge det. (Trodde jeg...) MÅ finne ut av hvor de selger de altså....kommer til å kjøre mange mil for å få tak i noen poser, hehe.
Mor di! Skrevet 23. november 2008 #14 Skrevet 23. november 2008 Whooops, my mistake! Blå lakrissnører VAR favoritten, men da jeg endelig innså at de var borte for alltid, søkte jeg trøst i den svarte posen...en god nr. 2! =)
Mor di! Skrevet 23. november 2008 #15 Skrevet 23. november 2008 Beklager om jeg ga deg falske forhåpninger... *dårligsamvittighet*
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 23. november 2008 #16 Skrevet 23. november 2008 Fått vannvittig dilla på JAPP:) Hmmmm!!!
mammapusen Skrevet 23. november 2008 #17 Skrevet 23. november 2008 Melkesjokolade, som MÅ ligge i kjøleskapet! Har vært avhengig av det siden jeg var gravid sist for 4 år siden. Ellers går det i japp, ostepop og selvsagt pepsi max!!!
Gjest Skrevet 23. november 2008 #18 Skrevet 23. november 2008 eureka,nå fikk jeg såååålyst på di BLÅ lakris snørene trodde di var på markedet igjen nå, hehhee
Bilba og gutta :) Skrevet 24. november 2008 #20 Skrevet 24. november 2008 Ååååh Ja, du ga meg skikkelige forhåpninger, Eureka, men det var jo ikke din skyld. Skulle seriøst gitt mye for en pakke med blå lakrissnører nå....kjøpte alltid det til lørdagsgodt når jeg var mindre. Savne savne... trøster meg med en blå pose fra Haribo som heter skipper miks (eller noe i den duren.) Der er det BARE salte lakristing og den er kjeeeeeeeeempegod!!! Trodde den også var ute av salg, men fant den på europris en dag og kjøpte tre pakker...mmmm.
Gjest Skrevet 24. november 2008 #21 Skrevet 24. november 2008 akkurat nå er det mokkabønner som gjelder.
MaMi Angel <3 Skrevet 24. november 2008 #22 Skrevet 24. november 2008 Yade sjokolade med kaffe latte smak, kjøper 4 pakker i slengen ;-D Haribo salte nappar... Hamstrer når jeg er i Sverige :-D he he Mmmmmmm :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå