Zitro Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Hvorfor er det liksom så nederlag å ringe lege/legevakt? Er så grusomt irriterende. Mannen her i huset er heller krøplng i 4-5 uker han enn å dra til legen og få hjelp til å bli frisk litt kjappere... Og det er ganske slitsomt når man har 2 små barn pga da får jeg jo ihvertfall ingen hjelp til noen ting....
solemio Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Dette skrives det faktisk en doktoroppgave på i disse dager, så det er ikke bare du som lurer. Her i huset har jeg laget en regel om at det ikke får sutres eller trekkes unna i arbeidsoppgaver før man har ringt lege og bestilt time (altså, influensa er lov, men her går det i dårlige knær og rygg og sånt)
Zitro Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 Sånn er jeg også og da er han møkka sur på meg her pga jeg ikke viser noe sympati. Og spør jeg hva som er galt så sier han ingen ting. Og da behandler jeg han som at ingenting er galt selv om han tydeligvis har kjempevondt.... Han flytta nemlig noen møbler i går og må ha stukket en muskel eller no, pga han kan knapt gå eller løfte noe. Men neeeeei da, legevakta skal vi ikke til.... kunne jo hende han ihvertfall kunne få noe smertestillende sånn at humøret hans ikke var drepen for alle oss andre i huset.... grrr.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå