Tøysetipp Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Jeg registrerer at flere allerede har fått opp staken i vinduet og begynt å pynte til jul. Litt tidlig synes jeg men det er litt koselig også. Snøen kommer vel som kjerringa på julekvelden, så jul får man bare skape selv..
Gjest Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 nei hærregud, det er jo ALT for tidelig .... 1 desember tar vi frem julestjerna og adventstaken. Julepynten venter vi med til rundt adventstid
fox`y Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 D er en smule tidlig ja. Har begynt med litt rundvask. Men stjerna og staken kommer ikke opp før neste helg:) gleder meg,er så koselig.
Ella78 m/ A&M Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Jeg har overhodet ikke tenkt tanken en gang, og jeg som elsker jul!! Kan ha noe med at jeg pusser opp kjøkkenet og har det en smule kaotisk i huset. Men neste helg kan jeg jo sette opp stakene og henge opp adventsstjerna. Resten kommer når kjøkkenet er ferdig, la oss håpe det blir FØR jul... Hehe.
snartmammapåny Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 gleder meg veldig til jul, men klarer å holde meg til neste helg. Da er første søndag i advent, så på lørdagskvelden kommer nok stakene, stjernene og resten av julepynten opp her i huset
Nyseryllikberta Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Jeg skifta til røde stuegardiner på fredag....
piano♫ Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 Nei, nei og atter nei, Adventsstjerna og -staken kommer opp på søndag + en adventsduk i stua (og 4 lilla lys). Resten kommer lillejulaften. Jeg er julemenneske de luxe, men vil ikke "ødelegge" med å ha jul hele desember. Desember er advent, jul er 24 desember (og så må man selvfølgelig gjøre klart dagen før...)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. november 2008 #8 Skrevet 23. november 2008 Nei.. Det blir en anelse for tidlig for min del.. Om et par uker tenker jeg.. Holder på og pusse opp badet her så er kaos i tillegg i stuen .. Så når badet er ferdig skal det nok pøntes litt.. =)
erteposen + 4 Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 Her er det totalforbud mot pynting før 1 søndag i advent. Bader huset i lilla og barna står opp til adventshus:)
Alba44 Skrevet 23. november 2008 #10 Skrevet 23. november 2008 Nei, ingen pynt her. Adventsting finner vi frem neste søndag )
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 23. november 2008 #11 Skrevet 23. november 2008 Jeg skal begynne til neste helg =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå