meg & to små vampyrer Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 OIoioi, og hvor tidlig fikk du med første da?
zikosmor:) Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 4 mnd før magen begynte å komme,5 mnd så var det fortsatt di som ikke så jeg var gravid,liten kul bare,hehe åssen er det med deg?
meg & to små vampyrer Skrevet 23. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2008 Haha, er bare 4+2 enda da:) Men forrige gang fikk jeg mage 3-4 mnd ca., 4 mnd da kunne alle se det. Er ganske tynn så syntes kjapt når den først kom. Lurer på hvor tidlig jeg skal forvente denne gangen:) veldig spent.
L1981 Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Med første fikk jg vel mage rundt 4mnd visst jg ikke husker helt feil. Nå fikk jg den m en gang følte jg:/ Var vel bare jg som såg den, men var så opplåst! Gikk i store tunikaer og klær for og ikke røpe meg for tidlig husker jg:) hehe! Men andre bynte nok og se d rundt 4mnd da og, for da bynte jg og gå i ettersittende klær igjenn...
Kjærlighet <3 Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 Jeg fikk ikke magen noe tidligere, hverken med nummer to eller tre. Var rundt 16 uker eller noe sånn...
meg & to små vampyrer Skrevet 23. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2008 Hmmm. Takk for svar jenter.
cec26 Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 1 mann så kom magen ca ved uke 18... rett før jeg skulle på ultralyd kunne mann se det.... 2 mann... det skal sies at eldstemann ikke hadde fylt 1 år enda når jeg ble gravid da... men da kom magen i uke 10... og den var stor...hehe
meg & to små vampyrer Skrevet 23. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. november 2008 Oioi:) Lurer på hvordan jeg blir:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 23. november 2008 #11 Skrevet 23. november 2008 Først så vil jeg gratulere deg så mye! Har ikke fått med meg det jeg... Moro:o) Jeg fikk mage sent sist... begynte å komme rundt uke 20. Fikk høre det hele graviditeten at jeg hadde så liten mage, men det er muligens fordi jeg er 182 cm høy. Symfysemålet var på den grønne linjen hele tiden, så så liten kan jeg ikke ha vært;o) denne gangen begynte magen å komme rundt uke 12, rundt uke 14-15 så følte jeg at jeg umulig kunne skjule det mer... og nå i uke 18 har jeg like stor mage som da jeg var rundt 25-26 sist... kose deg med magen da!
meg & to små vampyrer Skrevet 23. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. november 2008 Hei tussemor! Fikk du ikke med deg? Jeg er så lite blyg at jeg annonserte det i eget innlegg på dib, he he:) Og takk:) Jeg er bare 161 jeg. Kort og liten. Hmm. skal kose meg med magen når jeg engang bare begynner å tro dte er sant.
TusseMor07&09&14 Skrevet 23. november 2008 #13 Skrevet 23. november 2008 Nei, jeg har visstnok ikke fått med meg gladnyheten... Er ikke så mye her inne lenger, så det er vel derfor jeg ikke har fått det med meg tenker jeg;o) Men smilet godt når jeg så det:o)) Moro! Kose deg da! Det går nok opp for deg etterhvert... sier jeg, som er 18 uker og som det heller ikke har gått het opp for, til tross for mage og hjertelyd;o) Gleder meg til UL, DA må det da for himmelens navn gå ordentlig opp for meg;o) hihi jaja... du får nyte dagene! Og hipp hurra for deg...hihi
meg & to små vampyrer Skrevet 24. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 24. november 2008 Hyggelig å høre:) Jeg tok test nummer to i dag og streken er jo der enda den. Og har litt symptomer allerede, så burde skjønne det. Bare utålmodig og vil ha mage med en gang vet du:) Nyt dagene du også da!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 24. november 2008 #15 Skrevet 24. november 2008 Jeg begynte å gå med gravidjeans i uke 12, og hadde god mage et par uker før det også. Kom utrolig fort!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå