Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Med gode opplevelser, smil og latter. La det alvorlige få ligge og hvile i dag, det kommer tidsnok tilbake. Lag engler i snøen dere som kan, vi andre får tråkke i vannpytter som har fått islokk:-) Spis et godt måltid, ring en venn, si noe pent, gi en klem og fokuser på det positive:-) Ha en strålende fin dag og vit at du er verdifull! Klemmer sendes til dem som vil ha:-)
Gjest Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Takk det samme :-)))) Neste helg skal jeg på et spennde kurs - silva metoden - hvis noen kjenner til den...........Det går ut på det å tenke positivt, snu negative tanker og forestillinger man feks. har om seg selv.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 Så bra da:-) Har hørt masse om Silva. Vi hadde faktisk på en tidligere arbeidsplass alle topplederne på kurs i Silva. Synd ikke flere deltok egentlig:-) Kunsten å tenke negativt er en hysterisk morsom film, men kunsten å tenke positivt er en kunst som alle burde lære seg:-) Det hjelper godt på når man klarer å fokusere på det positive istedetfor det negative:-))) Hipp hurra!!
Babyonboard ;-) Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Så spennende! Er det Silva Ultramind kurs du skal på? Har gått kurset selv og det er kjempebra :-)
Gjest Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Det var egentig Ultramind kurs jeg skulle på !, men så ble det avvlyst og dette grunnleggende kurset ble satt opp i stedet .( det har jeg tatt noen år siden, så sikkert greit med en rep. Har såå lyst til å delta på Ultramind:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå