Gå til innhold

Neeeeeeei, vil ikke bli syk!!!:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg kan få slippe å bli syk, har egentlig mer en nok med å slite med svangerskapskvalmen som aldri ser ut til å gi seg.

25+5 i dag og synes jeg har så mye mer plager denne gangen enn sist.

Nå sitter jeg her og har vondt i ørene, halsen, snørrete, tett i hodet og skikkelig trøtt og sliten.

Dette svangerskapet har jeg ikke klart å nyte i det hele tatt, har litt dårlig samvittighet for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj da. stakkars deg.

 

God bedring, håper dte går over kjapt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...