Mayken Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Synes jeg kan få slippe å bli syk, har egentlig mer en nok med å slite med svangerskapskvalmen som aldri ser ut til å gi seg. 25+5 i dag og synes jeg har så mye mer plager denne gangen enn sist. Nå sitter jeg her og har vondt i ørene, halsen, snørrete, tett i hodet og skikkelig trøtt og sliten. Dette svangerskapet har jeg ikke klart å nyte i det hele tatt, har litt dårlig samvittighet for det.
meg & to små vampyrer Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Æsj da. stakkars deg. God bedring, håper dte går over kjapt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå