Gjest Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 I går fikk jeg endelig tatt meg selv i nakken og bestilt julekort. Aldri sendt før, men nå som vi har fått mini synes jeg nesten vi må sende noen, i hvertfall til de vi har fått av tidligere år. Når sender dere julekortene før jul sånn at folk får dem innen rimelig tid? Har noen takkekort som må ut først så de sendes så fort jeg får dem, men litt usikker hvor lenge jeg skal vente med julekortene... Tror de ble veldig fine, gleder meg til å se dem
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 jeg bruker å sende de etter 2. advent( rundt 7-15.des)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Vi har ikke pleid å sende før, men i år har vi tatt søskenbilde, og har fått julekort med de, så vi blir nok å sende. Kommer til å sende i begynnelsen av desember tenker jeg, kanskje andre uka, det hørtes greit ut.
Gjest Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 På ekstrafilm.no Var kampanje der, hver annet julekort gratis. Veldig kjekt siden vi trengte ganske mange
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå