Gå til innhold

I går traff han meg aldri (dating)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ut men en mann i noen uker nå, og jeg trodde det hadde gått kjempe fint helt til nå(?)

Vi har tatt det ganske rolig, og igår skulle vi treffes på byen etter vi hadde truffet vennene våres, og ta samme buss hjem, siden vi bor like ved hverandre.. Hadde pratet med ham på dagen , og hadde fått en sånn "jeg-liker-deg" melding av ham også... Så da det nærmet seg tid for å dra hjem, svarte han aldri på meldingen selv om han hadde sendt melding mens han var ute, og spurt når vi skulle treffes osv.. Så dro hjem alene jeg, synes det var litt trist..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han hadde mistet/blitt fra stjålet mobilen og lette desperat etter den slik at han glemte tiden

Skrevet

tviler sterkt på det.. og dessuten har han ikke sendt en melding eller han noe.. :-/ synes det var bare så rart..

Skrevet

Det kan være 100 forskjellige forklaringer på hvorfor ham ikke møtte opp. Dette inkluderer 1. han ombestemte seg og ville ikke treffe deg likevel, 2. han ble dritings og ble sendt hjem, 3. han glemte tiden, 4. han mistet mobilen og alt gikk i ball, 5. han misforstod møtested og telefonen gikk tom for batteri, 6. han fant en annen dame, 7. han havnet i trøbbel og deretter i fyllearresten, 8. han glemte heøe greia etterhvert som promillen steg.

Og dette er et lite utvalg mulige grunner :) Det er ikke noe vits i å gruble på det. Send heller en melding og spør hva som skjedde.

Skrevet

kanskje meldingen aldri kom frem? elelr kanskje han trodde han sendte til deg?

Ikke vær edd for å ta kontakt, tenk om han sitter på sin tue, og er irritert på deg for at ikek DU kom...e r han verdt et forhold., er'n også verdt at du eventuelt kryper litt:-)

(Selv om jeg ville ringt...

Skrevet

Du har et godt poeng der! :) Er bare ikke så flink med meldinger og sånnt jeg, så regner med han sover nå og jeg vil ikke virke "masete".. Så ser heller an det senere :)

Skrevet

pratet med ham nå, han ringte og ba om unnskyldning, han ble visst ganske full igår ja... så skjønte det nå :)

Skrevet

Så flott det ordnet seg. Lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...