Gå til innhold

Hvilke julekaker skal dere bake i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er sandnøttene, berlinerkransene og pepperkakene (+ hus) i boks (bokstavelig talt). Også får jeg vel prøve meg på krumkaker i år også. Og julekake (uten sukat!). Har termin 10. desember, så jeg regner med å servere julekaker på barselbesøk! :-)

Hva blir det hos dere? Noen som har noen bra oppskrifter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte å bake julemenn (kakemenn) sammen med snuppa neste helg.

ellers blir det ikke noe da vi skal feire jul hos familien min på vestlandet i år. Ser ikke helt vitsen med å styre og stresse her hjemme da når det jeg trenger er fred og ro. Er ikke så glad i kaker heller egentlig, men regner med at jeg får med meg mer enn nok når vi drar hjem igjen...hehehe

Skrevet

Går ut i perm 5. desember. Hvis formen er like god som nå skal jeg bake konfektkaker, tyske skiver, risboller og kokosmakroner. Kjøper pepperkaker. Synes nyåkers sine er knallgode jeg.

Skrevet

Ingenting, som vanlig.

Men rakkeren på 2 år skal bake pepperkaker hos sin mormor og hvite kakemenn hos sin farmor:)

Skrevet

Jeg står alltid for delfia kake og krumkaker. Vi har liksom faste slag vi baker og tar med opp på hytta på fjellet hvor familien min feirer jul:) Det er en koselig tradisjon, og jeg blir aldri lei av å bake de samme sortene hvert år.

Skrevet

jeg skal bake kakemenn og pepperkaker, også skal jeg bistå mormor med baking av krumkaker og bordstabels. pleier å lage en syyyykt god konfektkake som smaker ganske likt snickers. den er bare såååå god. tenkte å prøve meg på sjokoladecookies med smilfyll i år også.

Skrevet

Jeg skal ihvertfall bake Sarah Bernard! De er nr 1 i familien. Dessuten så må jeg ha himmelske havrekjeks til alle de gode julefrokostene.

Utenom dette tar jeg det sånn etterhvert. Blir kanskje brune pinner, tjukke lefser og krumkaker i tillegg. Jeg er 100% sm og er ikke mer enn 25 uker på vei (med tvillinger). Håper at formen holder seg- da kan det fort bli mange julekaker i heimen.:)

Skrevet

Her blir det bakt ut ikea pepperkaker, sjakkruter, berlinerkranser og havreflarn. :)

Skrevet

Akkurat nå lager jeg knojakk kuler:) blir vel noen kromkaker+ brendte mandler også tenker jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...