Gå til innhold

dere som har sett grease... hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skuffa?

Hvor mye bedre kan det bli, spør nå jeg. ;o)

Helt konge!

Skrevet

synes det var dumt at de ikke hadde satt bilde av det som skjedde på storskjerm...

og historien var litt... vet ikke men veldig fokus på sex

Skrevet

Grease handler jo om ungdom og sex da, hehe.

Jeg trodde også at de kom til å sende på storskjerm ved siden av, men hadde helt glemt det etter 5 minutter. ;o)

Skrevet

Jeg syns det var bra, men jeg hadde litt større forhåpninger.. Men så hadde jeg litt dårlig plass på siden der også, så kanskje det hadde vært bedre hvis jeg hadde sittet litt mere midt på. Men hun som spilte sandy var kjempeflink syns jeg! Ble ikke like imponert over danny. Hørte han så dårlig. Og syns ikke han var "tøff" nok på en måte.

Skrevet

ja jeg er enig med deg ang danny!!

han kom lissom ikke nok frem...

det jeg mente om sex er vel at det kunne vært mer som i filmen,ikke så mye,og litt mer diskre...

synes forøvrig maria haukås storeng gjorde en fremragende jobb;)

Skrevet

hvilke dag var dere å så på? Jeg var på fredag og syntes Danny sang bra og hørte han godt =) Ja Maria var dødsflink =)

Skrevet

Jeg var også på fredag og syns Danny/Bjørnar var veldig flink. ;o)

Skrevet

Jeg var der i går, og synes det var veldig bra. Synes alle gjorde en god jobb, spesielt Sandy:) Eneste minuset var at jeg satt HELT bakerst (rad16) på siden, og så ingen av antiktene, bare kroppene som dansa rundt. Innimellom hade jeg problemer med å se hvem som sang og hvem som snakket. Ganske idiotisk at de billettene koster det samme som feks de plassene i midten. Jeg mener, man går jo faktisk glipp av en del av showet.

Skrevet

Var og så på lørdag.

Hadde knallplasser, så var en av de få som faktisk fikk med meg ansiktsuttrykk også.

Syntes åpningsnummeret var knallbra og fikk helt gåsehud, så de la lista høyt. For høyt, for etter det gikk det bare nedover.

Det var ikke dårlig, men 6 av 10 poeng kanskje.

Noen ganger var det litt usynkronisert og ga litt skolerevy følese.

Det var den perfekte Sandy i rollen, men Danny forsvant når det var flere sammen med han på scenen. 2.plassen hadde klart den jobben mye bedre enn han dessverre.

Men uansett var det en underholdende kveld, men om det var verdt alle pengene er en annen sak.

Skrevet

Flinke var de jo, men synes ikke det var noe sånn storartet, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...