Gå til innhold

ingen som lager pepperkakedeig selv lengre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

virker som veldig mange kjøper ferdig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt ferdig...men dagmamman til sønnen min lagde deig fra bunnen i forrige uke...Så det er fortsatt noen som gjør det iallefall ;)

Skrevet

jeg skal lage fra bunnen =) det er best det=)

Skrevet

jeg lager fra bunnen..har funnet en knallgod oppskirft. Er ikke alle ferdigdeigene som er så gode, synes jeg. Har kjøpt fra et par bakeri her i byen tidligere.

Skrevet

Hadde egentlig tenkt å lage selv, men jeg får ikke tid. Skal ha en helg der vi får mye besøk og skal lage pepperkaker og frem til da jobber jeg så mye at jeg ikke har sjans, hvis jeg skal rekke å kjøpe julegaver og vaske litt hus og være sammen med ungene =))

Men neste år er jeg deltidsstudent så da blir det hjemmelaget pepperkakedeig =))

Skrevet

Jeg skal lage selv! :)

Har prøvd de du får kjøpt ferdig et par år nå, men de er ikke noe gode.

Skrevet

Nope. Kan ikke bake så jeg sverger til Ikea sin:)

Skrevet

Kan du dele den oppskriften kanskje? :)

Laget selv i fjor, men de ble sånn middels, må prøve annen oppskrift i år...

Skrevet

Jeg gidder ikke å lage pepperkakedeig lenger. Tar så lang tid, men det er det eneste jeg kjøpe ferdg da. Har en pakke liggende i kjøleskapet og så baker vi på den, og spiser det opp med en gang, flere ganger i romjulen.

Skrevet

Jeg lager selv, eller rettere sagt vi (jeg og mamma) lager selv:)

Det må være hjemmelaget. Kan ikke fordra de kunstige ferdigdeigene man får kjøpt. Pepperkakene blir altfor sterke. Liker ikke pepperkaker kjøpt i bokser heller, så det har vel noe med det å gjøre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...