Gå til innhold

Tidlig oppe i dag, ja...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det er ikke ungene som har vekket meg. De har heller vekket sin tante og onkel som de sover over hos...

Jeg er på jobb og har hvilende nattevakt, og da er det opp kl. 0600.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er også opp tidlig idag. Har vært våken i ca 45 min nå. Alle andre sover, men etter misten fikk pupp kunne jeg ikke sove mer.

Egentlig deiligt å ha huset for meg selv. Har fått lagt vasketøy sammen og kost meg med litt te og BAM/BIM.

MEN hevner seg sikkert senere idag når jeg blir trøtt igjen:-)

God søndag og jobb til deg

Skrevet

Min tur til å stå opp med puddingen idag :) Har så langt rukket frokostpuppen til ham og mat til meg og nå jobber han med åle/krabbeteknikken sin på gulvet mens mor taster...

Er huskaldt i dag kjenner jeg....må fyre snart.

Skrevet

Er som regel alltid jeg som står opp her i huset, de gangene far i huset står først opp så høres det ut som de skal rive ned huset for de herjer å bråker sånn:-( Men idag skal jeg absolutt ikke klage, hørte guttene i 1/2 9 tiden, men sovnet igjen og våknet 1/2 10, da hadde de lekt fint i 1 time og syns de måtte få litt mat!! Lillemor og pappaen sover enda, hun våknet av naboene som hadde fest inatt:-(

Skrevet

Er kjedelig å stå opp så tidlig på en søndag. Vi har skikkelig sløkkesøndagsmorgen her i huset. Skal snart kle på oss og gå ut å leke i snøen. Kan ikke sitte å gro hele dagen!

Skrevet

Jeg fikk sove til 10 i dag, samboern fikk sove lenge i går da vi hadde barnefri, men jeg måtte på jobb kl 10.00. Han stod opp før jeg dro da fordi han skulle se sport på tv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...