Gå til innhold

Fortvilet...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisann:) Her kommer natteklagen min.... Jeg og samboer har prøvd å få barn i snart ett år. Vi mistet i sa i juni. Er så utrolig lei av å få tr på besøk. Kan hun ikke fatte at hun virkelig er uønsket?? arg... Jeg har ikm i dag, ingen tegn til tr, men jeg føler at hun kommer når som helst. Har bare lyst til at dagene skal gå litt fortere. Hater å vente på noe som jeg ikke vil ha...

Det var dagens klaging...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Kjenner akkuratt på det samme. Har ikke prøvd like lenge som deg, men dagene går som snegler. Vil vite nå om det blir noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har lyst til å dele en liten story.. prøver å gjøre den kort.

 

I 2000 var jeg sammen med mann 1, jeg gikk på p-piller ca 5 mnd. Skulle kjøpe nye, men utsatte og utsatte. Hadde ikke tenkt oss barn, men i og med mensen ikke dukket opp, ble det til at vi lot tilfeldighetene rå...

 

Etter 2,5 år ble det slutt, og mensen var der til hver mnd. På denne tiden var jeg helt ute. Var fryktelig redd og lei meg for at jeg ikke hadde blitt gravid.

 

Ble sammen med mann 2 etter 1/2 år, vi brukte ikke prevensjon. Var sammen i nesten 2 år. Jeg var hos spesialist og sjekket meg, han kunne bekrefte at jeg hadde eggløsning, og han kunne ikke finne noe "på meg". Kjønnssykdommer har jeg heller aldri hatt.

Mensen har stort sett vært i rute hele tiden, bortsett fra et par mnd i året da den er 1-2 uker for sen.

 

I 2005 ble jeg sammen med han jeg fremdeles er sammen med. Jeg gikk på p-plaster i 2-3 mnd, og sluttet. Det var ekstra tungt for meg de dagene mensen dukket opp. Jeg følte meg nesten psykisk syk. Kunne ligge på gulvet å hikste, og skjønte ingen verdens ting.

 

I mai 08 ble jeg gravid. Det hadde vært litt opp og ned med meg og typen, og jeg fikk nok panikk for at dette ikke ville fungere. Redd for å bli alenemor, var jeg klar for dette (selvom jeg delvis hadde "planlagt" å bli gravid så lenge). Fryktelig sårt å si dette, men jeg tok abort.

 

To mnd før jeg ble gravid, begynte jeg på noni- tabletter. Jeg vil ikke si det hadde noe utslag, men noe måtte det vært.. kanskje fordi jeg fylte 26 år dette året? Kanskje fordi jeg ikke tenkte så mye på det denne tiden?

MEN JEG BLE GRAVID!! Og det er som et MIRAKEL, og hvorfor jeg tok det bort blir mer og mer ufattelig for meg.

I går begynte jeg på noni- juice igjen..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...