pusild Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Regner man syklusdag 1 fra den dagen man begynner å "spotte", eller fra den dagen man blør rødt friskt blod?
Babyønske �� Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Fra den dag med skikkelig blødning
LINDA*** Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Selv går jeg ut i fra den første dagen med skikkelig blod. (Kommer den på mårran eller kvelden så regner jeg alltid det som første dag uansett). Lurt å følge litt med underveis i syklusen også, med elslim og div. tempinger hvis du er i den "bransjen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå