Gå til innhold

Verker i fingrene.. noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kjennes ut som leddsmerter liksom. Fingrene verker når jeg skal bevege på den, og de er litt stive..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det likedan! Forsøker bevege litt på fingrene på morgenen, litt fingergym :). Tror det er sånt som oppstår pga litt vann i kroppen (selvom jeg ikke er spesielt plaget av dette), og går nok over når beibi er ute.

Skrevet

jeg og har dette. Har nok vann i kroppen ja, det va iallefall det jordmora sa. hånd og fingre dovner bort, og jeg føler at jeg liksom har litt nedsatt kraft i hånda.

Men dette var visst normalt iflkge jordmor, så satser på detgår over etter fødsel.

Hos meg har det hjulpet å gni hånda inn i snø på nettene. Våkner ofte og er helt doven og prikkende i hånda. Nå er det snø her,og da gjør det godt å kjle ned hånda:)

Skrevet

Samme her....Jeg vasker hendene i iskaldt vann!! :D

Skrevet

Verker ikke, men har i løpet av tre dager plutselig fått litt pølsefingre...

Litt stive og ubehagelige har de og blitt, ja.

Sist jeg var gravid verket det skikkelig i fingre og oppover armen (var sånn karpaltunnelsyndrom, gikk bort med en gang etter fødsel).

Skrevet

skjedde just med meg bare for et kvarter siden.. plutselig så begynte det å dunke i fingrene.. kan se det kjempegodt..

tror nok det blir samboers t-skjorter og joggebukser fremover til termin hehe :P kan jo ikke gå med stramt tøy når en har vann i kroppen..

prøver å helle innpå med vann nå da.. skal bli mer bevisst på salt inntaket.. for det har jo mye å si ellers.. men kansje ikke kroppen bryr seg om det når en er gravid hehe..

men jeg kjenner det i føttene også.. de er blitt helt numne.. sambo skulle massere dem å jeg kunne nesten ikke kjenne det :S hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...