Gjest Tale30 Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Det kjennes ut som leddsmerter liksom. Fingrene verker når jeg skal bevege på den, og de er litt stive..
SannaMor Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Jeg har det likedan! Forsøker bevege litt på fingrene på morgenen, litt fingergym . Tror det er sånt som oppstår pga litt vann i kroppen (selvom jeg ikke er spesielt plaget av dette), og går nok over når beibi er ute.
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 jeg og har dette. Har nok vann i kroppen ja, det va iallefall det jordmora sa. hånd og fingre dovner bort, og jeg føler at jeg liksom har litt nedsatt kraft i hånda. Men dette var visst normalt iflkge jordmor, så satser på detgår over etter fødsel. Hos meg har det hjulpet å gni hånda inn i snø på nettene. Våkner ofte og er helt doven og prikkende i hånda. Nå er det snø her,og da gjør det godt å kjle ned hånda:)
Leonella777 Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Samme her....Jeg vasker hendene i iskaldt vann!!
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Verker ikke, men har i løpet av tre dager plutselig fått litt pølsefingre... Litt stive og ubehagelige har de og blitt, ja. Sist jeg var gravid verket det skikkelig i fingre og oppover armen (var sånn karpaltunnelsyndrom, gikk bort med en gang etter fødsel).
Gjest Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 skjedde just med meg bare for et kvarter siden.. plutselig så begynte det å dunke i fingrene.. kan se det kjempegodt.. tror nok det blir samboers t-skjorter og joggebukser fremover til termin hehe kan jo ikke gå med stramt tøy når en har vann i kroppen.. prøver å helle innpå med vann nå da.. skal bli mer bevisst på salt inntaket.. for det har jo mye å si ellers.. men kansje ikke kroppen bryr seg om det når en er gravid hehe.. men jeg kjenner det i føttene også.. de er blitt helt numne.. sambo skulle massere dem å jeg kunne nesten ikke kjenne det :S hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå