Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Dattern min har nå fått seg kjærest so er 18 selv er hun 16.. Hva synes dere?Er det stor forskjell på dette alderstrinnet?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 I og med at jenter ofte er kjappere utviklet enn menn er de nok jevngamle fysisk sett. Det er helt normal aldersforskjell. Jeg husker det var tre år mellom meg og min første.. og var sammen i tre år. Ble sammen da jeg var 15. Null problemo, var så på nivå atte
birrisj05.02.09 Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Nei det er akkurat passe aldersforskjell synes jeg.. husker selv hvor barnslige gutter på min egen alder var i den tiden.. vi jenter utvikler oss tidligere, og gutta henger igjen.. så skjønner godt hun ikke vil ha en på 16..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 jeg var 16 og han 19 første gangen jeg fikk meg kjæreste... det var rimelig likt modenhetsmessig
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Jeg var 16 da jeg traff mannen min, som da var 28. Syns derfor ikke at 16 og 18 er så hårreisende ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå