Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 begynner å savne bf noe veldig nå. er litt over en mnd siden d ble slutt. og jeg fant ut at jeg var gravid. Savner noen å dele gleden med..Han sier at han ikke vil ha noe med meg å gjøre hvis jeg beholder barnet. Men jeg vil veldig beholde d... og hvis jg beholder d, så truer han med rettsak, hva skal jeg gjøre? Går å tenker på han hele tiden. Alt jeg gjør minner meg om han . Skulle ønske han forandret mening ang barnet og meg. At han ville satse på å få det til å fungere. Men nå sier han at han har funnet seg ei ny. etter 1 mnd.. Hjelp. Begynner å bli lei av å gråte hver kveld,, snufs
Miss Misantrop Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Tenk så flott at du snart skal få din egen familie. Riktig nok er den bitteliten akkurat nå. Men dere har hverandre du og babyen. Det er flott at du slipper å drasse på denne karen gjennom livet. De fleste av oss har kjent på følelsen at allt er bedre en ingenting. Men altså STIKK EN FINGER I BAKKEN! Mannen vil ikke snakke med deg om du beholder barnet. Dette er meget slemt og umodent. Han truer med rettsak- skjønner ikke hvilket grunnlag han truer med dette men uansett... det er SLEMT og umodent. Det at han finner en ny med engang sier stort sett bare at han løper vekk fra seg selv og situasjonen og prøver å glemme ved å inngå en ny rellasjon. Ååå du skal være så takknemlig at du ikke er den nye som antagelig bare skal brukes til terapi for en umoden sjel. Det vil komme nye menn. Det vil komme nye solskinnsdager. Drømme prinsen kan jeg ikke love at du finner. Men jeg kan love deg at det vil komme en og annen frosk hoppende og kanskje er du så heldig at den blir til en prins når du kysser han. I mellomtiden skal du takke for at du har et lite individ som legger hånden sin i din og vil dra deg inn i livet. For like mye som vi gir babyer liv gir de oss en mening med tilværelsen. Klapp på skuldern fra meg til deg.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Å true med rettsak er bare tull, han har ingen rett til å bestemme noe ang. abort..bare så du vet det. Han høres jo ikke så veldig hyggelig ut, så kanskje det er berdre å bare komme over han? Selv om det vanskelig så leger tiden alle sår, som de sier. Lykke til:o)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 tusen takk for et flott svar Miss Misantrop.. Ja jeg er kjempe glad for at det er en liten spire som vokser i magen min. Men jeg synes d er sinnsykt kjedelig at Bf skal være sånn. Ene dagen får jeg melding på telefonen at han savner meg osv. Og andre dagen så vil han ikke ha noe med meg å gjøre. Det var slutt mellom oss da jeg fant ut at jeg var gravid. Og det første han sa da jeg sa det til hsn var ABORT; for jeg ødela livet til barnet og ikke minst han . Så nå skal han gå rettens vei for å få delt omsorg.. snufs
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 du må være en nydelig person miss m!vakre ord fra vaker sjel!(ikke hi)
85-modell Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 som jeg skrev over. grunnen til at han truer med retten, er fordi han skal ha delt omsorg da barnet er 1 år. fikk melding av han for en stund siden. snakkes om 7 mnd . ha et fint svangerskap snufs
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 Ikke mye å savne hvis han vil drepe sitt eget barn. Du kommer aldri til å angre barnet ditt, og en dag vandrer en verdig stefar rett inn i livet ditt. Men se deg GODT om!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #8 Skrevet 23. november 2008 Ja jeg håper det er noen der ute som støtter meg ....
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 Bf er snart 30 og jeg er 23... HJELP. blir gal av savn snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå