Gjest Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Så, hvordan gikk det?? Ble det pene midjer? )
Skogro Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 På hvilken måte??? Hvilke resultater??? supernyskjerrig....
Monajenten Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Det er det eneste jeg har gjort som funker på love handlesene ihvertfall. Mamma ble også bitt av basillen og hun rocker hver dag. Etter en måneds tid sa hun at hun var så misfornøyd for hun syntes ikke at det virket. Men så plutselig kicket det inn og hun har fått DEN fine midjen. Skikkelig smal og ikke noe håndtak der nei. Jeg har vært syk en periode og slapp med rockingen, men nå skal jeg i gang igjen. For jeg ser og vet at det funker, og det krever ikke mer enn et kvarters tid for dagen. Funker fint til Cæsar, det:-)
Mayken Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Kom desverre aldri ordentlig i gang før jeg ble gravid. Men gjett om den skal frem igjen når de 8 ukene etter fødselen har gått.
prekæs Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Det lurer jeg også på. Er stygt redd at mesteparten av de som handlet en slik, likegodt kunne gitt pengene til ett veldedig formål. Det er jo så populært mener jeg... og ser at det argumentet er brukt til stadighet her inne når det handler om å kaste pengene ut av vinduet. Kremt:)
snartmammapåny Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 Har nå brukt min 20 min per dag 7dager i uken i 2,5mnd. Har samtidig trent 4 dager i uka, stort sett spinning. Men har fått utrolig flott mage. Gått fra svært lubben 5mnd gravid mage, helt særiøst, fikk flere spørsmål om jeg var gravid.. :S Til nydelig mage og flott midje. Spinninga har nok litt å si, men magetreningen med rockeringen har nok sitt å si på at magen har fått en så total forvandling. Er en helt utrolig forskjell , liker magen min jeg nå og det er en god del år siden jeg har gjort Ps. Har tatt av 10cm rundt magen og 8cm på midja siden jeg kjøpte rockeringen. En del er nok hard trening og, men rockingen er en del av treningen:)
Gjest Skrevet 23. november 2008 #8 Skrevet 23. november 2008 Så bra ) Hadde nok trumf poeng her om dagen, så jeg bestilte den rockeringen og fått den i hus Så spent på om det blir resultater Jeg har gått på spinning som en gal en periode nå, men er 3 uker siden jeg var der sist. Mannen har fått ny jobb med teite arbtider og med 3 barn er det ikke like lett å komme seg avgårde ( Så får håpe rockeringen hjelper ) Spinningen hjalp hvertfall på rumpa
snartmammapåny Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 Spinningen gjør underverker for rumpa ja.. hehe Har fått tidenes mest sexy rump om jeg må si det selv... HAHA ) Men for å få godt utbytte så må man nok forberenne litt fett og, og ikke bare trimme magemusklene... for det er lite vits med flotte magemuskler om de er dekket av fett valker;) Så tror nok det beste er både effektiv fettforbrennings trening og rockeringen )
Leen Skrevet 23. november 2008 #10 Skrevet 23. november 2008 Stilig!! Dette har ikke jeg hørt om, men kunne godt tenke meg å prøve meg med rokkering. Var en reser da jeg var liten. Hvor kjøper dere rokkeringene? En spesiel type?
Leen Skrevet 23. november 2008 #12 Skrevet 23. november 2008 Bare å komme med en pris det, så skal jeg vurdere det. Men er det en spesiell ring eller? Noen nettside å lese om disse rokkeringene?
*Lille Persille" Skrevet 23. november 2008 #13 Skrevet 23. november 2008 http://www.sports-hoop.com/ )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. november 2008 #14 Skrevet 23. november 2008 min støver ned i en krok her, men jeg vet jo den funker så den skal frem igjen ja! rockeringblåmerker, here i come! hehe
krokofant666 Skrevet 23. november 2008 #15 Skrevet 23. november 2008 jeg vil veldig gjerne kjøpe din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå