Gå til innhold

Vil ikke grine mer!!!


Jente09&Jente12:)

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 26+2 og er blitt skikkelig grinete i det siste!!!. En liten bagatell så griner eg!!! hehe ikke noe kjekt. Er det normalt?. Det tar jo sann på det å gå gravid og så er eg 100% sykemeldt og er rett og slett drit lei av å gå hjemme!!!. Off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, hadde det på samme måte ei stund, men føler at hormonene har jevnet seg litt ut:) Det skulle ikke mye til før jeg begynte å grine, det kunne f.eks. være en litt trist tegnefilm på tv. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. jeg er i uke 28 og har også mine gråtetokter, men merker at de kommer oftere når jeg er sliten eller engstelig. for meg fungerer det å tenkte på at det bare er hormoner og at egentlig har jeg ingenting å være trist for. å gå en tur med hunden/tenke på noe annet hjelper. hvis jeg legger meg ned og syns synd på meg selv kan jeg gråte i tiiiimesviiis :( syns at graviditet er litt oppskrytt, men gleder meg masse til jenta kommer og prøver å fokusere på det :)

lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har også mine gråtetokter.. Kan gråte lett for noe som jeg blir veldig glad for eller når jeg blir fortvila/lei meg eller lignende....

Skal ikke mye til før de spretter ut..Jeg er 29 uker og 2 dager på vei.

Jeg gleder meg også veldig mye til godgutten vår kommer.. Fokuserer masse på det..

Men merker jeg blir sliten fort og at jeg kan lett ta til tårene da..

Går hjemme 100% sykemeldt,noe som er både bra og kjedelig..

 

Men... lykke til alle sammen jenter. Husk at å la tårene komme er noe som er helt naturlig,så de rundt oss må bare godta det så godt de kan..

Vi bærer tross alt på noe helt vidunderlig og dyrebart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...