Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Om litt må jeg tilbake i jobb. Permisjonen min er snart over og jeg vil virkelig ikke at mitt lille nurk skal begynne i barnehage eller til dagmamma! Jobben min er grei nok, og jeg savner til tider å være der. Men jeg syns gutten min er altfor liten til å bli tvunget ut i den store verden i en alder av 9 måneder!! Jeg har fra fødselen av hatt en form for fødselsdepresjoner som har slått ut ved at jeg ikke takler at enkelte er i nærheten av sønnen min. Jeg blir fysisk dårlig når folk skal holde han, og jeg har kun hatt barnevakt til han noen få timer - mens han har sovet! Men jeg har tvunget meg selv til å prøve å komme over det, og det har blitt bedre. Nå klarer jeg å la de fleste holde han og være i nærheten av han. Men jeg klarer ikke tanken på at han skal være i barnehage eller hos dagmamma. Det går bare ikke! Jeg har hatt mange søvnløse netter i det siste fordi jeg gruer meg så sinnsykt, og dagene går så altfor fort.. Spørsmålet er om det finnes noe jeg kan jobbe med hjemmefra? Sånne salgs-party(tupperware ol) er ikke aktuelt, jeg må ha en litt mer stabil jobb.. salg via internett/telefon eller noe? Finnes det?? Noe annet! Hjelp meg
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Sånne spørreundersøkelser mener jeg en kan jobbe med hjemmefra. Har dessverre ingen adresse til det.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Takk for svar likevel... Noen som har noe litt mer nøyaktig å hjelpe meg med? Firmanavn, linker? HI
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Kan noen være snill å poste denne på skravle for meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå