gravid1gang84 Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Jeg hadde en ul i uke 9, bare for å se at alt stod bra til. Så en bitteliten skapning med et hjerte som slo... Nå er jeg i uke 14 og magen min er blitt så fort stor. Er så mange som spør meg om jeg er sikker på at det bare er én der inne... Er det slik at de kan overse tvillinger på ul så tidlig som uke 9? Eller kan jeg regne med at legen ville sett det da?
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Hei. Jeg har en søster som ikke så begge på første ultralyd. Hvor tidlig den ble tatt husker jeg ikke. Så det er fullt mulig. :-)
Mannemor Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 God morgen På meg kunne de se det i uke 7. Lykke til
3snuppeliner Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Jeg hadde kjempekule i uke 14 og det var "bare" 1 =:-)
fjolla Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 De så det ikke på ei venninne av meg i uke 9, men da de var på UL i uke 14 derimot
Tjatjo Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 På meg så de det i uke 9 på ultralyd. Man så tydelig to "poser" med to "reker" i....
Månefeen ♥ Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 Var på kvinneklinikken i uke 9 pga kraftig kvalme, tok UL for å forsikre oss om at det ikke var to (det kunne være grunnen til kraftigere kvalme). Legen var 100% sikker på at det kun var èn allerede da
mamma*** Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Legen hadde ikke gjort jobben sin, hvis han ikke hadde sett etter om det var to. Det er en del av undersøkelsen. Du kan nok være temmelig sikker på at det bare er en. (En erfaren lege hadde du vel?)
gravid1gang84 Skrevet 24. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. november 2008 Er en erfaren lege ja. Hun er jordmor i utg.pnktet, så hun er veldig flink med gravide:) MEn min ul i uke 9 var bare for å se at det var et hjerte som slo. Gikk kjempefort...så var derfor jeg begynte å gruble på om hun kunne ha oversett noe. Men jeg kan nok regne med at hun hadde sett det da Man begynner jo å lure litt når magen er såå synlig og stor i uke 14 som førstegangs...men det er vel bare forskjellig fra person til person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå