Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Fikk du henne til legen? Hvordan går det med henne? Huff, har tenkt litt på det siden du skrev...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Hun ville vente til mandag.. regner med at det er ang. blødningene og smertene du mente?? (stemoren min).. =) Hun regnet bare med at hun ville enten bli sendt hjem igjen eller blitt sendt til sykehus og hun ville ikke noen av delene.. Stabeistet.. Men jeg skal hjem til dem i morgen en tur.., så da får jeg se hvordan formen hennes er.. Kan jo hende hun "overdriver" litt også.. Men vet samtidig at man skal ikke tuelletøyse med blødninger , sterke smerter og febersymptomer i kroppen..
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 22. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2008 Ja, stemoren din, sorry, det gikk litt fort når jeg skrev. Ja huff, man burde høre på kroppen i slike situasjoner, det kan bli skikkelig alvorlig.(håper ikke det!) Jaja, kjenner til slike stabeist! Mamma er akkurat like sta når det gjelder "sykdom"... Håper det går bedre snart da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå