Gå til innhold

Oslo-treff tirsdag 25. og 26 november?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for kjempekoselig julebord torsdag - det var helt fantastisk, og gjett om jeg blir med på både nyttårs-, mørke-, lys, påske- og all verdens andre fester med dere!

Vi snakket om treff i uka som kommer og noen ymtet frempå at trude_venter_tvillinger trolig hadde anledning t å møtes på Sandivka Storsenter tirsdag.

En annen gjeng snakket om Sagene Samfunnshus...

Mitt forslag er som følger: Ett treff tirsdag på Sandvika Storsenter kl ?og ett annet på Sagene Samfunnshus onsdag kl 12.

Jeg kan ikke tirsdag - men kommer onsdag. Andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.. jeg er litt usikker på tirsdag.. men jeg har kjempe lyst til sagene samfunnshus på onsdag.. 1200 er supert..

Skrevet

Jeg kommer også på Sagene på onsdag!

klem

Skrevet

sees på onsdag med smil om munnen og to glade gutter. ;o)

Skrevet

Ser ut til at de fleste går for onsdag, så da kommer vi også :)

Skrevet

Vi kan ikke hverken tirsdag el onsdag denne uken. Min mor får kongens fortjeneste medalje i gull på onsdag så da må jeg nok være med der.

Dere får kose dere som alltid så ses vi neste uke.

Skrevet

Phantomet og undertegnede vil være på Sandvika Storsenter fra ca 12.30 idag. Vi planlegger å parkere i nye delen. Ring eller smsa hvis dere vil møte oss. :)

Skrevet

Jeg får ikke vært med noen av dagene. har ikke vogn. min ble levert i går for reperasjon, de har endelig fått delene(vaieren røk, så jeg har ikke fått klappet den sammen) Skal hente den onsdag på ettermiddagen:)

Hvor er sagene sammfunnshus?? hvordan kommer man seg dit? Har bodd ca 8 år på storo, så jeg burde jo egentlig vite det!

Skrevet

Vi skal prøve å rekke en tur. Vi jo gjerne møte dere :-)

Noen som har adresse til Sagene samfunnshus? Greit å parkere i nærheten?

Skrevet

Da er organisatøren "moden mamma" tilbake i full vigør :-)

Har bestilt bord til 9 stk (går helt sikkert bra om vi blir flere altså..) kl 12. Bordet(-ene) jeg har bestilt vil være ved siden av "lekeområdet" hvor vi kan legge fra oss barna. De lovte til og med å ordne litt opp der! De har flere ikea-barnestoler for de barna som er så store og kan sitte i det.

Man kan ikke ta med barnevogn inn, men det går greit å parkere den sammen med de 10-15 andre som allerede står utenfor.

Her er hjemmesiden til cafeen på Sagene Samfunnshus. Bra mye kollektivt som går dit også. Håper det går greit! http://www.nazarcafe.no/

Adressen: Kristiansands gate 2,0463 Oslo

Parkering... greit? Vel.. det er jo i byen, ikke noe parkeringshus - men mange gater rundt cafeen man kan parkere i. Lykke t! :-)

Skrevet

Hei hei!

Jeg har nå fått fiksa meg bil i morgen..så da kommer vi også!

Satser på det er greit jeg selv om jeg ikke har sakt ifra før?

Sees!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...