moden mamma Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Tusen takk for kjempekoselig julebord torsdag - det var helt fantastisk, og gjett om jeg blir med på både nyttårs-, mørke-, lys, påske- og all verdens andre fester med dere! Vi snakket om treff i uka som kommer og noen ymtet frempå at trude_venter_tvillinger trolig hadde anledning t å møtes på Sandivka Storsenter tirsdag. En annen gjeng snakket om Sagene Samfunnshus... Mitt forslag er som følger: Ett treff tirsdag på Sandvika Storsenter kl ?og ett annet på Sagene Samfunnshus onsdag kl 12. Jeg kan ikke tirsdag - men kommer onsdag. Andre?
bøllefrøene Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 hei.. jeg er litt usikker på tirsdag.. men jeg har kjempe lyst til sagene samfunnshus på onsdag.. 1200 er supert..
Oslo-71 modell Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Jeg kommer også på Sagene på onsdag! klem
Jannec2 Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 sees på onsdag med smil om munnen og to glade gutter. ;o)
Thea-81 Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Ser ut til at de fleste går for onsdag, så da kommer vi også
MarTo Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Vi kan ikke hverken tirsdag el onsdag denne uken. Min mor får kongens fortjeneste medalje i gull på onsdag så da må jeg nok være med der. Dere får kose dere som alltid så ses vi neste uke.
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 25. november 2008 #9 Skrevet 25. november 2008 Phantomet og undertegnede vil være på Sandvika Storsenter fra ca 12.30 idag. Vi planlegger å parkere i nye delen. Ring eller smsa hvis dere vil møte oss.
Pluttiplutt Skrevet 25. november 2008 #10 Skrevet 25. november 2008 Jeg får ikke vært med noen av dagene. har ikke vogn. min ble levert i går for reperasjon, de har endelig fått delene(vaieren røk, så jeg har ikke fått klappet den sammen) Skal hente den onsdag på ettermiddagen:) Hvor er sagene sammfunnshus?? hvordan kommer man seg dit? Har bodd ca 8 år på storo, så jeg burde jo egentlig vite det!
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 25. november 2008 #11 Skrevet 25. november 2008 Vi skal prøve å rekke en tur. Vi jo gjerne møte dere :-) Noen som har adresse til Sagene samfunnshus? Greit å parkere i nærheten?
moden mamma Skrevet 25. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. november 2008 Da er organisatøren "moden mamma" tilbake i full vigør :-) Har bestilt bord til 9 stk (går helt sikkert bra om vi blir flere altså..) kl 12. Bordet(-ene) jeg har bestilt vil være ved siden av "lekeområdet" hvor vi kan legge fra oss barna. De lovte til og med å ordne litt opp der! De har flere ikea-barnestoler for de barna som er så store og kan sitte i det. Man kan ikke ta med barnevogn inn, men det går greit å parkere den sammen med de 10-15 andre som allerede står utenfor. Her er hjemmesiden til cafeen på Sagene Samfunnshus. Bra mye kollektivt som går dit også. Håper det går greit! http://www.nazarcafe.no/ Adressen: Kristiansands gate 2,0463 Oslo Parkering... greit? Vel.. det er jo i byen, ikke noe parkeringshus - men mange gater rundt cafeen man kan parkere i. Lykke t! :-)
annie72 Skrevet 25. november 2008 #13 Skrevet 25. november 2008 Hei hei! Jeg har nå fått fiksa meg bil i morgen..så da kommer vi også! Satser på det er greit jeg selv om jeg ikke har sakt ifra før? Sees!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå