Gå til innhold

"understell" til maxicosi bilstol


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen her som har understell til maxicosi bilstol? Hvilket merke har dere isåfall? og var det kostbart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det base du tenker på? Da må man i såfall ha egen MaxiCosi-base. Og da fins det(til den minste stolen vel og merke) 2 typer baser, Easy base og Easy-Fix base. Easy-basen festes med setebeltet, koster veil. 1399,. Easy-Fix basen kan festes både med setebelte og Isofix-fester, og koster veil. 1599,-.

Skrevet

Nei ikke basen. Men understell med hjul så man slipper å bære bilstolen feks vis man skal en liten tur inn på butikken osv. Den man bare klikker bilstolen på.

Skrevet

Å sånn og forstå. Har valgt Quinny Zapp, men ikke tatt den i bruk enda. Angrer littegrann da jeg nå i ettertid også har sett at Titanium Breeze kan være likeså god. Den har blant annet regulerbar liggestilling, det har ikke Zappen. Så Zappen har egentlig litt begrenset brukstid.

Hos oss blir den nok bare brukt med bilstol en kort tid, og så blir den nok ikke tatt i bruk igjen før småen har blitt så stor at det ikke er så viktig med liggestilling på vogna.

Skrevet

Koster forresten fra 1599,- - 1999,- har jeg sett. Skulle jeg kjøpt den til full pris der jeg har kjøpt(via Reflex) ville jeg normalt måttet betale 1999,-. Heldigvis slipper jeg unna med innkjøpspris, så da gjør det ikke så veldig mye at jeg ikke er helt fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...