ifie Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Har aldri virkelig merket meg EL. Har vel mer tenkt at "åja, nå kommer mensen", men har den jo ikke kommet før om et par uker, da... Men nå sitter jeg her med "kramper" i mage og rygg - og klart jeg kjenner det ekstra godt nå som jeg kjenner på alt som har med livmor å gjøre Trodde egentlig EL var for en liten uke siden da, men det er vel aaaalt for tidlig å kjenne noe til en evnt graviditet nå? Vel, det blir nok sengekos i kveld for sikkerhetsskyld!
snuppa86 Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 jeg hadde slike vondter når datteren min gravde seg inn =) kansje du har en huleboer som finner seg til rette =) lykke til.
ifie Skrevet 22. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2008 Jeg hadde fryktelig vondt en kveld da gutten min dreiv å la seg til rette, men det var mye mye senere enn dette! Hadde en SA for et par mnd siden, og da hadde jeg også fryktelig vondt en kveld, men igjen mye senere! (Hadde også mye mer vondt en nå) Men en huleboer hadde selvfølgelig vært å foretrekke! Takk!
snuppa86 Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 kansje el har kommet litt senere enn vanlig, det skjer jo en gang i blandt. så kos deg i kveld og sørg for å sende tante rød på juleferie =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå