erteposen + 4 Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Jeg er ingen snerpe, tror jeg. Diskuterer sex og liker sex. Kan bli personlig med nære venninner og diskuterer tidligere partnerer, men med felles venner outer jeg ikke mitt og gubbens sexliv hverken positivt eller negativt. Har fått invitasjon til sexleketøy party av og til de siste 10 årene, men kan aldri falle meg inn å prøve, diskutere, kjøpe dette sammen med venner og bekjente. Liker ikke at folk vet hva vi har hjemme:) Rar, snerpete gammel dame på 30:)
cherry coke Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Nei, men det er fordi jeg synes det er harry...går ikke på sminke party eller tupperware party heller.
Groosalugg Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Jeg har aldri vært på dildoparty, men hadde sikkert gått hvis jeg ble invitert. Har forstått det sånn at man ikke bestiller så alle ser hva du skal ha, men at man gjør det litt diskre og privat etterpå.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Nei, jeg takler ikke sånt. Jeg er ikke prippen når det kommer til å diskutere sex eller å utøve det, men jeg er nok litt prippen når det kommer til sexflåseri, da blir jeg veldig fort pinlig berørt.
Dailis Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Er veldig enig med deg, kunne aldri gått på noe slikt. Har vært på et salgsparty for noe urtemedisin, var en som inviterte noen til et barseltreff. Ble ikke så mye mer begeistret over det da.
erteposen + 4 Skrevet 22. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2008 He, he.. Gamle snerpemor er ikke alene:) Hater homeparties..
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 Jeg jobber med homeparties selv jeg og har ingen problemer med det konseptet.. men.. klarer aldri i verden å se for meg at jeg skal komme på at dildoparty. Er blitt invitert, men neeeei... Føler meg absolutt ikke komfortabel med det nei! Så da er vel jeg ei snerpe også.. i en lekker alder av 22år..
Silvia Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 Kunne ikke falt meg inn. Harry og ekkelt.
Sistah*G07*J09* Skrevet 22. november 2008 #9 Skrevet 22. november 2008 jeg har vært på dildoparty å det var kjempe morsomt. Var bare venniner der, å vi fikk se på forskjellige ting. Alt fra vibratorer til glidemiddel og små "artige" gaveartikler. Var veldig anonymt da vi skulle bestille, gikk inn på ett eget rom sammen med damen som hadde partyet (var ingen vi kjente fra før, men ei som jobba på kondomeriet), å fylte ut ett skjema på hva vi skulle ha. å så fikk vi melding på mobilen, da vi kunne hente varene våre nede på kondomeriet. Var ikke flaut i det hele tatt ingen av de som var på partyet fikk vite hva eller hvor mye du kjøpte. Ellers så spiste vi kjeks og ost. drakk god vin og koste oss skikkerlig. Ble endel latter den kvelden ja men vi hadde det super gøy
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 22. november 2008 #10 Skrevet 22. november 2008 Jeg vil jeg vi jeg vil =0) SÅÅÅÅÅ GØØØØY =0)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 22. november 2008 #11 Skrevet 22. november 2008 JA! Ingen problemer med det:-) Det er KJEMPEMORSOMT, gjerne med litt alkohyler innabords... Er jo ikke sånn at man prøver utstyret og bestiller det så alle ser hva du evt kjøper da. Men man får se og kjenne på sakene, og det blir en del latter og vitser:-) Og bestillingene tas veldig diskre av damen som hadde partyet, på ett eget rom. Det var opp til hver enkelt å gå til henne når som helst etter demonstrasjonen. Blir du bedt, så bør du absolutt gå, og ta det som det det er en artig vri på ett vorspiel:-)
Dailis Skrevet 22. november 2008 #12 Skrevet 22. november 2008 vi er nok like snerpete, og like gamle:P
TurboPrinsessen:-) Skrevet 22. november 2008 #13 Skrevet 22. november 2008 Var en gang på dildoparty - mange år siden - med jentene fra jobben. Kjempegøy.. vi tok det som et vorspiel.. Var litt stivt til å begynne med, men det løsnet fort etter et par glass vin.. hehe.. Vi kunne gå en og en og bestille, men ingen som brydde seg - vi tok det i plenum. Praten gikk livlig.. Alle lo litt av vertinnen, for det viste seg at hun hadde prøvd det meste som var der.. vi lo ikke av det da, men måten hun sa det på.. ble bare så komisk.. Kunne nok gått igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå