Tingeling27 Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 God kveld:) Da har jeg noen spørsmål som jeg håper noen kan svare på Jeg fikk positiv el test på onsdag og torsdag, og er det ikke da slik at man får el innen 24-38 timer eller noe etter det?? Jeg har nemlig ikke merket noe el slim?? Er det sånn at noen ikke merker noe av det eller??Nå er jo testen negativ igjen...??har jeg ikke hatt el alikevel kanskje?
LINDA*** Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Kan ikke så mye om el-tester, men jeg vet at når man har elslim så er det den siste dagen med slim som indikerer *eggløsning-here I come*. At du ikke har merket elslim krever kanskje lit mere resurch. Man må none ganger "grave" litt oppi der for å finne slimet, mens andre får det på dopapiret når de tørker seg. Det betyr forøvrig ikke at man har noe bedre/dårligere kvalitet av den grunn;) Selv pleier jeg å ha 3-5 dager med elslim. Har som regel sex på 1., 3. og 5. dag. (eller bare 1. og siste dag). Syns du ikke har sett no elslim, men så lenge du har tolket eltesten riktig, og du har gjort det du skal ;;, så er dte vel bare å vente å se. Det er det dette forumet dreier som om, nemlig.... VENTING!
Tingeling27 Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 Tusen takk for svar:) jeg trodde faktisk at el slim kom når man hadde el jeg da...uff..flaut...da er det jo ikke så rart at jeg ikke merket noe *kremt* herlighet assa hehe....men da jeg fikk positiv el test på onsdag og torsdag og den ble svakere igjen etter dette...da er vel el ferdig nå ??? er det sånn at test streken blir sterkere og sterkere når jo nærmere el man er eller er det helt tilfeldig om den er svak eller nesten like sterk som kontroll streken??
Allegra -med gullspira- Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 El testen er vel ikke positiv før test streken er like sterk eller sterkere enn kontroll streken. Jeg får "positiv" hver eneste gang jeg tester...men teller ikke som positiv før den er like sterk som den andre..alt annet er "ingenting".
Tingeling27 Skrevet 23. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2008 joda,jeg vet det,men lurte på om den blir sterkere og sterkere før el til den er på maks, og så blir den andre streken svakere igjen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå