Gå til innhold

nedentil spørsmål....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg svir når jeg tisser... er lik?

før var det kløe, så jeg tenker det hadde hjulpet med en Canesten, men jeg gikk aldri og kjøpte en, tenkte at, jaja det går jo snart over....

men nå svir det nedentil, når jeg skal tørke liksom....

"går jo over det og" tenker jeg, men....

ikke skrem meg nå :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri opplevd det, men ville kanskje gått til legen eller prøvd noe på egenhånd, canesten mot sopp eller tranebær kapler eller saft(fåes på helsekost) mot urinveis infeksjon.

Klør det også ennå?

Skrevet

Jeg har vært plaget masse med sopp-infeksjoner, og tror ikke du skal bekymre deg.. Hos meg starter det alltid med kløe og utflod, og etter hvert så svir det - nærmest "brenner" på en måte.. Og det gjør det selv om jeg bruker canesten eller noe annet også...ofte så gjør canesten at det blir vondere en dag eller to før det går over.. Men uten canesten så er det på en måte litt vondt veldig lenge...

Håper det var til noe hjelp=)

Skrevet

ja det er nok det samme som du beskriver her, sopp infeksjon.. er helt likt...

så får jeg bare håpe det går seg til snart... (eller kjøpe den canestenen....)

Skrevet

Det er kanskje greit å gå til lege å finne det ut, for det kan jo være så mangt...

Sopp eller urinveisinfeksjon feks. Blir det i tillegg hovent og kviselignende utbrudd rundt åpningen kan det være Herpes, og det er vissnok jæ***ig vondt, så det er best å passe på. Ikke at jeg tror det er det du har fått altså, jeg bare sier det.

Du kan jo prøve å smøre på canesten, men er det ikke merkbar bedring på to til tre dager, så MÅ du gå til lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...