h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Er bare 10 timer jeg sendte de med fly til faren, men savner de alt:( Også skal de være borte helt til TIRSDAG.....uff...
konvall Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Det går nok bra h@ppy. Du får kose deg med samboeren så lenge. Eller sette igang med julevasken og baksten... Prøv å slappe av og kos deg med voksentid.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2008 joda, hadde tenkt å vaske litt, mens de var borte da....rommene deres skal være ferdig vasket rundt i alle fall:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå