Gå til innhold

Er du lykkelig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men hadde jeg sluppet å tenke på økonomi hadde jeg vært enda lykkeligere.

Skrevet

Her går det i berg-og-dal-bane. Noen perioder er jeg lykkelig og noen perioder ikke lykkelig. Nå er jeg midt på treet.

Skrevet

JAAAAAAAAAA :D Jeg er lykkelig!!!!!!!

Skrevet

JA jeg er fullstendig LYKKELIG!!!!!!!!!!!!!!!! :):):)

Skrevet

Vil si jeg er ganske lykkelig nå. Har en veldig bra mann, verdens søteste sønn og vi er friske og raske alle 3. Lykke er den følelsen jeg kan få i små øyeblikk da livet kjennes komplett. Der og da, som når man nyter den første snøen, vennskap eller barnelatter. Men alt går opp og ned. Ikke lenge siden jeg følte meg veldig ulykkelig f.eks da jeg hadde MA i våres.

Skrevet

Lykkelig er jeg når jeg er i harmoni med meg selv, godtar meg selv for den jeg er og når jeg føler meg sunn og frisk.

Men det går opp og ned. Nå i det siste har jeg vært inne i en dvale periode hehe, der jeg bare eksisterer og ikke er verken deppa eller glad, men har hatt veldig mye å gjøre.

Nå er jeg lykkelig og sitter å spiser ostepopp og sjokolade (ps.er ikke overvektig hihi)

Skrevet

ja!!!!!!!!!!!!! Er veldig lykkelig, endelig..... og jeg vet det fordi jeg ikke alltid har vært det. Har hatt et strevsomt liv, men har kommet meg gjennom det, og funnet lykken!!!!!!!!!!!!!! Det er skjønt

Skrevet

Ingen er nok lykkelig all day every day.. Man må ppleve litt motgang iblant for å minnes på den deilige følelsen man får når alt er som det skal.. Og er alt som det skal hele tiden blir man med tiden kjedsom..

Skrevet

Er nok det ja;) Er ikke du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...