gravid igjen :) Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 det er jo litt og velge mellom ser jeg, brip, disney, thomas tog osv osv... hvilken anbefaler du og hvorfor ?? er veldi i tvil her ...
erteposen + 4 Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Vi har vanlig brio togbane og det er den leken barna har lekt meg og lengst med. Nå bygger de store togbaner.
Gjest Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 jeg har kjøpt litt brio, litt biltema og litt ikea; de passer i hverandre
Sjokoladekaka Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Vi har Duplo-togbane, og den er mykje brukt her i huset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå