Gå til innhold

Noen som har opplevd dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste ukene hatt tegn til å være gravid.Bryst spreng,kvalme i tide og utide(har vart i over en mnd),kynnere,vekt øking,bekkenløsning og tror jeg kjenner liv der inne.Men,det er alltid et lite men,jeg tester negativt på tester.Jeg har mensen,men denne er fullstendig endret fra hva den pleier å være,istede for 4-5 dager med kraftige blødninger og mye smerter,er jeg nede på 1-2 dager med delvis kraftig blødning og ingen smerter.Jeg har også de siste to mens hatt spotting dagen før,noe jeg aldri har opplevd tidligere!

Har født to ganger før,og kjenner godt igjen tegnene,men har ikke vært borti negativ test og mensen.(Har ingen planer el tanker om at jeg skal bli gravid,så jeg tviler på at det er noe psykisk i forhold til det)

Med siste mann kjente jeg liv i uke ni og hadde kynnere like tidlig.

Har vært på en liten sjekk hos jm,men hun kunne ikke høre noe el kjenne noe og mente at det kansje var for tidlig.

Noen som har noen erfaringer???Meninger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ingen tester viser tegn til at du er gravid, og heller ikke jordmor finner noen tegn - så er du trolig ikke gravid.

Skrevet

skal aldri si aldri. gamle-kjæresten til onkelen min hadde mensen som vanlig men ble urolig når magen vokste og hun var dårlig så hun tok test og den var negativ. da trodde legen hun hadde kreft, men sendte henne til ultralyd først og det viste seg at hun var høygravid og fødte 9 dager etter. nå er søskenbarne mitt 15 år =) er nok lettere å finne ut ting nå enn for 15-16 år siden, men en ultralyd vil uansett gi deg svar.

vil også si at jeg har opplevd lignende som deg så gikk til legen og fikk vite at jeg hadde jern mangel (derfor kvalm og svimmel) og "leamus" i høyre side av magen, det har jeg enda. det er noe muskel krampe greier...

Skrevet

Tusen takk for svar snuppa86 =)

Tror egentlig ikke selv at jeg er gravid,men allt tyder på det.Får t.o.m ikke på meg buksene mine pga at jeg har blitt bredere rundt hoftene og lår.Kjenner "liv" rundt omkring nederst i magen,har fått beskjed av jm om å ta det med ro i julebord sesonge selv om hun ikke kunne finne noe foster lyd og kant på livmoren.Hun mente at det kunne være jeg er gravid selv om hun ikke kunne finne noe enda.

Frustererende situasjon,redd for at det kan være noe annet galt også da,hormonelle forstyrrelser,cyster ol.Har vel egentlig mer tro på at det er noe sånt enn en graviditet.

Derfor er det litt intr å vite om det er noen flere som har opplevd lignende,el vet om noen som har det.

Skrevet

Hei. Når jeg gikk gravid med sønnen min for 17 år siden hadde jeg mens-lignende blødninger hele svangerskapet. Litt sånn som du ,1-2 dager med mindre blod enn vanlig. Jeg var over 5 mnd på vei når jeg fant ut at jeg var gravid.Da begynnte klærne å bli for små så jeg lurte på hva som skjedde. Alle tester slo negativt ut. Til og med hos legen.Tok en test for morro skyld ca 1 mnd før fødselen og den var også negativ. Så hos meg var det ultralyd som gjaldt. Ville prøvd å få tatt en slik hvis jeg var deg. Ikke greit å gå slik og lure.

Er gravid igjen nå, men denne gangen er alt "normalt". Tester slår ut og ingen blødninger.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...