Gå til innhold

Så lei meg... Er jeg bare dum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått vite at xen var utro helt fra vi ble sammen. Ikke hele tiden, men endel engangsgreier. Har hatt det tungt etter bruddet som var for noen mnd siden. Og nå ble jeg bare ekstremt deppa. Tenker at alt det vi hadde sammen var bygd på en løgn. Og at jeg er så naiv og dum. Og at jeg aldri kommer til å klare så stole på noen igjen.

Uff, når går dette over? Er jeg dum som føler dette? er jo uansett slutt. Er bare så knust.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær nå bare skjeleglad for at du er kvitt drittsekken. Kom deg ut å nyt singellivet.

Skrevet

Tro meg, de renner ikke akkurat ned døra her.... Og alle venninnene mine er i faste forhold, så ingen som er spesielt lystne på å gå ut og feste heller...

Skrevet

Som sagt tidligere. Bare vær glad for at du er kvitt drittsekken. Det er normalt å føle seg knust. Jeg har vært igjennom samme kverna. Men jeg satte opp kravene og traff drømmemannen :-) De finnes der ute, det kan jeg med hånden på hjertet love deg!!!

Skrevet

Syns ikke du er dum, bare mennesklig. Klart det svir å bli sviktet på den måten, uansett når du finner det ut. Men nå vet du det, så gjør du ikke den feilen igjen.

Det betyr ikke at du ikke bør stole på noen igjen. Det finnes faktisk mange menn med integritet der ute. Prøv å lær av feilene dine, men ikke sløs tid ved å gå over hele forholdet om igjen og tenke "så dum jeg var", "hvordan kunne jeg være så naiv" osv. Det er jo din eks som til de grader har driti seg ut. Måtte han evig plages av blødende eksem på sin krympende penis. (Sånn, nå har jeg ordnet en forbannelse:-)

Haka opp, vennen min, DU har ingenting å skamme deg over!

Skrevet

Takk for gode ord. For det er akkurat det jeg gjør, jeg skammer meg på en måte. Og er så sint og lei meg. Vil så gjerne videre, men kommer meg liksom ikke videre. Føler at han var min store kjærlighet.

Og takk for forbannelsen, den passer fint :)

Skrevet

Prøv å finn deg noen single venninner, det vil nok hjelpe deg stort.

Skrevet

Hei! Sitter i akkurat samme situasjon. Mitt livs store kjærlighet var utro mot meg i sommer og ble sammen med dama han var utro med. Følte meg som en komplett idiot som virkelig kunne tro på at han noen gang kunne elske meg!

Men vet du hva? Etter det ble slutt, har livet hans sakte men sikkert gått rett vest...viste seg at dama fortsatt var forelsket i x`en sin, så han ble dumpet, bilen gikk til helvete, klarer ikke å betale regningene sine(ikke av manko på penger, men feil prioriteringer) så han har ikke lenger tlf, og inkassosakene hoper seg opp.

Poenget mitt er som følger: Han er en dust og en taper, og det er ikke jeg:) Bare du kommer over den værste kjærlighetssorgen (tenk på hvor drittsekk han var som var utro, så går det fortere enn du aner) så innser du at du er altfor god for en dust som han!

Har egentlig ikke så høy selvtillitt, men noen ganger må man bare tvinge seg til å være litt selvgod for å komme seg videre! Det hjelper!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...